Gå til innhold

JULESERVISE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)) Noen som vet om hvor jeg får kjøpt koslig, men rimelig juleservise???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mitt på nille å synes det er fint =)

Skrevet

Står det "gledelig jul" på servise? så et bilde av noen som hadde ett servise fra nille, som jeg syns var veldig fint. :)) men så på nettsiden til nille, så ikke ut som at de hadde fått inn juleservise ennå :(

Skrevet

Har også dette fra Nille med Gledelig Jul på.

Enkelt, billig og fint.

Føler ikke for å bruke tusenvis på et servise som brukes bare en liten periode i året.

Nille pleier å reklamere for det i avisen sin når det kommer inn, så det er bare å følge med i den om det kommer iår også. Men det pleier å være populært, så vær rask.

Skrevet

Jeg gidder heller ikke å bruke tusenvis av kroner på det. . men jeg syns det til nille så eksklusivt ut selvom det er rimelig ;) får bare håpe de kommer med samme servise i år og så, for jeg vil ha !!!! :D

Skrevet

Ja det heter gledelig jul =) Er kanskje litt tidlig enda, men det kommer nok i butikken om ikke alt for lenge tenker jeg... Kan hende dem har det i butikken selv om det ikke er reklamert for det enda også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte juleservise på europris i fjor - rød kant med hjerter. Synes det er enkelt og koselig til en hyggelig pris. Så at de hadde det i år også, så skal kjøpe litt flere deler.

Skrevet

Har du funnet? Jeg har også lyst på juleservice i år. Kanskje jeg må dra en tur på Nille eller Europris jeg også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...