snygg_helene Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei hei ) Noen som vet om hvor jeg får kjøpt koslig, men rimelig juleservise???
Lene~mor til tre Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Jeg har kjøpt mitt på nille å synes det er fint =)
snygg_helene Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Står det "gledelig jul" på servise? så et bilde av noen som hadde ett servise fra nille, som jeg syns var veldig fint. ) men så på nettsiden til nille, så ikke ut som at de hadde fått inn juleservise ennå
It's all about me Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Har også dette fra Nille med Gledelig Jul på. Enkelt, billig og fint. Føler ikke for å bruke tusenvis på et servise som brukes bare en liten periode i året. Nille pleier å reklamere for det i avisen sin når det kommer inn, så det er bare å følge med i den om det kommer iår også. Men det pleier å være populært, så vær rask.
snygg_helene Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg gidder heller ikke å bruke tusenvis av kroner på det. . men jeg syns det til nille så eksklusivt ut selvom det er rimelig får bare håpe de kommer med samme servise i år og så, for jeg vil ha !!!!
Lene~mor til tre Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Ja det heter gledelig jul =) Er kanskje litt tidlig enda, men det kommer nok i butikken om ikke alt for lenge tenker jeg... Kan hende dem har det i butikken selv om det ikke er reklamert for det enda også.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Jeg kjøpte juleservise på europris i fjor - rød kant med hjerter. Synes det er enkelt og koselig til en hyggelig pris. Så at de hadde det i år også, så skal kjøpe litt flere deler.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Har du funnet? Jeg har også lyst på juleservice i år. Kanskje jeg må dra en tur på Nille eller Europris jeg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå