Snart 4 barns mor.... Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei Jenter. Prøver igjen.... Hvordan var kroppen din før du testet positiv??? Jeg har normalt vanlig syklus imellom mens. (28 dager) Nå er jeg 2 dager på overtid og har allerede fått de kjente tegnene som småkvalm, trøtt, øktmatlyst, ømmebryst metallsmak i munnen og litt småantydninger til mensen murringer i underlivet. (litt usikker på om jeg skal kalle det mensmurring, men det er ivertfall ikke noe jeg er vant til ved kommende mens. Har noen fått det slikt før man har testet positivt?? Jeg har tatt test men den viser negativ. Jeg har heller ikke den følelsen av at mensen er på vei. Når jeg får mensen blir jeg ofte sur dagen før, og får veldig smerter i korsryggen. Dette har jeg ikke nå. Jeg har 2 jenter og 1 gutt fra før. I de svangerskapene med jentene fikk jeg negativ test frem til jeg var nesten 2 uker på vei. Men med gutten fikk jeg positiv test fra samme dag jeg skulle ha hatt mensen. Er det flere som har testet negativt så lenge før den viste positivt og har fått jente??? Kan det være mindre utslag på hcg hormonet vist du går med jente??? Jeg blir snart sprø av dette...... Vi har liksom ingen planer om flere barn ettersom vi har 3 sammens og samboer har en i fra tidligere forhold. Men selfølgelig er det velkommen vist jeg er gravid igjen... Bare så sinnsykt spendt på hva som skjer. Hvor tidlig fikk dere de typiske tegnene på svangerskap??? HÅPER PÅ MASSE SVAR.....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Jeg har testet positivt med begge ungene en uke før mensen. Første gangen hadde jeg ikke så mange tegn men måtte ta tester ganske ofte fordi jeg var sjuk så mensen kom og gikk når den ville. Fikk hypermesis da jeg bare var 4 uker på vei. Så merket at jeg var gravid veldig tidlig. Denne gangen lå jeg og mannen med influensa og spydde som søren. Begynte på en torsdag og mandag var jeg fortsatt kvalm og uvel så jeg tok en test. Og da ble den positiv. Men det er de eneste tegnene jeg har hatt så tidlig. Begynte å spy denne gangen tidlig også.
Snart 4 barns mor.... Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Såpass ja... hehe Ja jeg fikk kun positiv test med guttongen samme dag som jeg skulle ha hatt mensen. Jeg har bestandig vært veldig punktelig. Har jeg ikke fått den innen kl 12.30 er det bare å teste. hehe Jeg hadde positiv test 13.10 samma dag. Men med jentene gikk det laaang tid. Med min første fikk jeg positiv test etter ca 2 uker på overtid. Men jeg fikk hadde også mensen de 3 første måndene. Jeg ble sendt på ultralyd og alt var som det skulle. Men med mitt andre svangerskap forsvant mensen og testet vær 2 dag i 2 uker før den ble positiv. Huff... ikke rart man blir halv sprø.... er så sinnsykt spendt. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå