Gå til innhold

Gull eller sølv til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år kjørt rødt og gull på juletre. Har julestjerner i gull, og sånne lystre. Nå er jeg blitt veldig glad i sølv, og lurer på om noen av dere blander rødt, gull og sølv.

Latterlig "dilemma" vet jeg, men kom bare til å tenke på det. Har ikke råd skifte ut alt jeg har i gull heller,men ønsker kjøpe en del nytt i sølv i år:)

Hvordan farger pynter dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter med rødt, grønt og sølv. Er ingen stor fan av gult gull, jeg;)

Skrevet

Jeg syntes sølv er finest selv,så jeg ville ha kjørt med på det.

Du kan jo bruke sølv og rødt?

Er fint det.

Jeg er rar,aldri likt gullfargen..

Skrevet

Vi har valgt å ikke kjøre fargetema, så her er det gull, sølv, rødt, grønt, blått...

Det går stort sett i tradisjonelle julefarger, med noen "basis kuler" som er stort sett røde, og mange små ting som henger: figurer, dyr, minileker...

Alt går, så lenge du liker resultatet!

Skrevet

Her blir det kun sølv tror jeg. Elsker sølv selv om det kan virke kaldt. Jeg får ha noen få røde detaljer for å få litt varme inn.

Skrevet

Bland i vei. Gull og sølv passer fint sammen. Jeg blander. På treet har vi litt av hvert og i de tre stuevinduene våre har vi to stigelys i sølv og en stjerne i gull. I år blir det også to hjerter som er sorte og hvite. Bruker ikke så mye rødt til jul siden vi har rød gardiner til vanlig

Skrevet

Pleier aldri å blande gull og sølv til vanlig, men til jul synes jeg et juletre i kun hvitt, gull og sølv er kjempe lekkert.

Skrevet

Ville ikke blandet gull og sølv.

Fine kombinasjoner kan være:

gull og rødt

sølv og lilla

rødt og grønt

blått og sølv og hvitt

Skrevet

Tusen takk for innspill.

Får se hva jeg lander på. Skal ihvertfall kjøpe litt nytt i sølv, også får vi se hvordan det blir.

Blått er jeg ikke noe glad i så det fins ikke mye av her. Vil bli gull, sølv og rødt. Rødt er ikke aktuelt kutte ut, selv om jeg vet flere og flere gjør det. Leser en del interiørblogger og virker som veldig mange kun kjører hvitt og sølv, også i julen. Det blir for "kjedelig" for meg, både i jula og resten av året;)

Skrevet

Vi pynter mest med hvitt, grønt og sølv. Pittelitt rødt innimellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...