Knerten's mamma <3 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg har fått et SPA opphold i gave av min herlige mann! Men aner ikke hvem jeg skal velge? Noen som har erfaringer med noen? Jeg er glad i dyp massasje, men bør jeg unngå dette nå som jeg er gravid, eller er det bare noen oljer jeg bør holde meg unna? Helst på Østlandet et sted.
Håpefull77 Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hei Så heldig du er da! Jeg og ei vennine var på Son spa. Vi trivdes kjempegodt. Men vi var ikke imponert over spisesteder i Son sentrum. Maten på hotellet var i toppklasse, men dyr da. Men grunnen til at vi valgte Son var fordi det var kort vei for oss begge. Nå var jeg 4-5 uker på vei, og det jeg kunne ta av behandling var ansiktsbehandling. Men tror de er mer restrektive de 3 første mnd. Du kan jo ta en telefon å høre. Det er jo ikke anbefalt å ta bastu, boblebad, varme bad osv når du er graivd. Men jeg løste det med å sitte på kanten og ha beina nedi. Ellers vet jeg at Kragerø spa skal være bra. Har ikke vært der selv. Det spa-et som er i Lillestrøm på hotel Arena er lite synes jeg. Lite bassengområdet. Men det er noen år siden jeg var der. Behandlingen synes jeg var bra. Også er det litt mer shoppingmuligheter der enn det er i for eks Son. Spørs litt hva du er ute etter og hvor lenge du skal være der. Det finnes jo mange andre som sikkert er veldig bra, men Lillestrøm og Son er de eneste jeg har erfaring med. God tur! Kos deg masse.
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Du burde absolutt velge Farris Bad i Larvik. Nordens største spa avdeling. Super-luksus!! De har spesiell masasje/spa behandling til gravide også. http://www.farrisbad.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå