*Udon'tKnowMe* Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Tenkte jeg skulle gi mamma og pappa en kosekurv til jul, med blandt annet to bøker i.. Men jeg trenger tips.. Mamma leser bøker som idas dans, å ro uten årer, snåsamannen, koisklitteratur ala jordmødrene etc.. Pappa liker bøkene av dan brown for eksempel..
Gjest Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Har egentlig " bare" tips til moren din.. To bøker som er ganske lik idas dans.. Å tårene renner hver gang jeg leser dem.. Veien til karlsvogna. Etter karlsvogna. To bøker som er utrolig gripende. Så de hører litt ihop. De er fra 2004 om jeg ikke tar feil. Men, kjempe flotte bøker. Veien til karlsvogna : Boka handler om stor kjærlighet og stor sorg, og om døden som kom i mellom. Det tok et drøyt år fra sykdommen brøt ut til det var slutt. Dette er ei dagbok skrevet av en mann som fulgte sin kjære til dødens port.. Etter karlsvogna : Handler om tiden etterpå. GRIPENDE!!
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg kjenner ikke bøkene ovenfor men jeg har en bok som ALLE burde lese. Ihvertfall alle som liker spenning. Dette er ikke en typisk krim bok, men veldig spennende. Det er et mysterium på en måte. Utrolig gøy bok! Den heter "Den trettende fortellingen".
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Cecilia Samartin til mor og Henning Mankell til far.
Jenny-penny Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Mor: sara's nøkkel, Englenes spill, Drømmehjertet, Øya Far: Havets Katedral, Alt av Ken Follett eller Henning Mankell? Jo Nesbø bøkene?
little old lady hoo Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Far: Tom Egeland bøkene, Sirkelens ende og Lucifers evangelium. Mor: Ps. I love you, Senor Peregrino, huff så dårlig jeg er til å huske titler. Slike serier fra kiosken vet jeg lite om, dessverre.
Ugl@ Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Til din far anbefaler jeg bøker som Judasarven og Svart sol, skrevet av James Rollins. Den er i samme sjanger som Dan Browns bøker, spennende lesning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå