Gå til innhold

Når testet dere positivt i forhold til ikm?

Anbefalte innlegg

Gjest ღMammaTil1drømmerOm2ღ
Skrevet

Jeg testet positivt da jeg var 4+1 med datteren vår, men hva er vanlig? Jeg har IKM i dag og testet negativt i går. Klarte ikke å vente til i dag... Dere vet hvordan det er. Hadde eggløsning +/- 14dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt 4 dager før IKM, altså når jeg var 3+3. Hadde skikkelig mensenmurringer og da fikk jeg en mistanke så regner med at dette var festesmerter for har ikke hatt murringer etter det :) Har lest om mange som har testet seint så det er fortsatt håp for deg :)

Skrevet

Jeg testet positivt dagen før IKM, men plusstegnet kom ikke innen de minuttene man skal vente. Så det først da jeg skulle ta ny på IKM :) og det ble klar og fin! Kjenner flere som har testet mye senere! Krysser fingrene =)

Skrevet

jeg har testa positivt samme dag som jeg skulle hatt mensen begge gangene jeg har vært gravid. (får den alltid om morgenen, så er den ikke kommet til middagstider vet jeg at den er minimum èn dag for sein, og da tester jeg likesågreit bare med en gang :P)

Skrevet

Første gang testet jeg ikke positivt før dagen etter IKM. Andre gang testet jeg positiv fem dager før IKM (dvs 9 dager etter EL). Jeg er 100% sikker på EL begge gangene (og UL-termin stemte også med det). Hvor fort kroppen din produserer hCG kan variere fra svangerskap til svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...