Kafo - julibaby12 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Tok en GT selv om jeg ikke har ikm før tirsdag. Dukket opp en kjempe svak strek som så vidt synes. Fant en gammel en i søpla som var helt blendahvit og når jeg sammenlignet de så man streken på den ene veeeeeeeeeldig veeldig svakt. Tror dere det kan være en positiv test, som blir sterkere nærmere ikm? Håååååper!!
super* Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Ja da er du nok gravid det samme skjedde med meg for 9 mnd siden. Bare vent 2 dager, so ser du streken er enda sterkere :)
Kafo - julibaby12 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 ååå, håper så inderlig. Tør ikke vise den til sambo, vil være sikker før han får vite noe. Håper håper håper, klarer så vidt å vente to dager!!!
mammas skatter <3 Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 e hadde svak svak strek fra onsdag fram til ikm lørdag den gangen e va gravid me gutten min:) så sier gratulere til deg:)
Kafo - julibaby12 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2010 Hehe, tør ikke håpe, så venter med å tro noe som helst til jeg får en ordentlig strek. Klarer ikke vente!!! Kribler i hele meg
StoltHønemor<3 Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Vent noen dager og ta en test til:) Håper den blir sterkere... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå