lille sprelle Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Det på lekebutikken er jo bare søppel - falskt og ekkelt. Skulle gjerne hatt et skikkelig klokkespill osv til datteren på 2,5 år, men hvor får jeg tak i det?
mor_til_Kristoffer Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 jeg ville kontaktet kulturskolen i din nærmeste kommune. De vet sånt. Lykke til!
Trollemor75 Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Hos Sprell i Oslo (de har nettbutikk) hadde de musikkinstrumenter som så ok ut. Vi kjøpte xylophone hos Alveslottet i Bergen. Den var veldig dyr til å være leke, til gjengjeld er lyden veldig behagelig og mor og far har det like gøy med den som gutten. Vet ikke om de har nettbutikk. Den er laget for hånd i Sverige i et eller annet økologisk tresort, lyder veldig fint, ikke skjærende som de i metall men heller ikke "matt" og tomt som de i tre pleier å lyde. Ellers spiller gutten mye på pianoet vårt; skal mye til for å ødelegge et piano, så det får han fritt spillerom innenfor visse grenser.
lille sprelle Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 Falt for alveslottet og anbefalingene der! Mine (nesten)musiker-ører vil ikke har noe ræl og pentaton skala høres jo greit ut! Tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå