Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN?? SØNDAG 07/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 dager igjen.. :o) nå går det unna.. tjooohooo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

76 dager igjen. Syns tida går fort nok jeg. :)

Skrevet

9 dager!litt kynnere på natta(hadde ingen merkbare første gangen jeg gikk gravid) ellers ingenting!her er det masse snø,så skulle sååå gjerne gått på ski;)))

Skrevet

27 dager til termin <3 har nettopp redd opp babysenga ;)

Skrevet

jeg hadde termin for 5 dager siden!!! ikke ett eneste tegn på fødsel enda!!!

Skrevet

35 dager igjen. Og alt er klart...

Skrevet

26 dager igjen, og nyter tiden mens vi kan :) Fikk streng beskjed om det på svangerskapskurs i går..hehe, men kan godt komme nå snart da <3

Skrevet

3 dager igjen til termin. Holder på å bli sprø av alt maset fra familien! Både jordmor og sykehuset tror at jeg vil føde før i morgen ( ble det sagt på tors). Mye maseri siden ons. I morgen (hvis ikke tulla velger å komme ut på egen hånd) er det vekstestimering UL på sykehuset og muligens igangsetting. Sitter for øyeblikket med kvalme, mens smerter, ryggsmerter og vanvittig mye bevegelse, men som sagt har blitt lurt før..Gleder oss sånn til å møte lille baby!!!

Skrevet

23 dager igjen til termin. Er feit og lei og utålmodig og griner for ingenting.

Nå skal jeg f***meg snøre på meg joggeskoene og løpe opp og ned de 63 trappetrinnene våre et par ganger.

Skrevet

21 dager igjen:D Jeg er fødeklar nå^^

Skrevet

Ufff....85 dager...leeeeenge igjen

Skrevet

38 dager igjen,

gleder meg til hun kommer!!

Skrevet

7dager igjen! Riene startet i natt, men stoppet dessverre opp i formiddag :/ 1cm åpning bare ca kl.11... har ikke sjekket igjen ennå siden riene har stagnert litt.. Ser ut til at vi bare må smøre oss med tålmodighet, siden pøbelen i magen tydeligvis ikke har det travelt! :P

Krysser fingrere for at det skjer noe mer i natt eller imorgen!

Skrevet

28 dager idag - dvs nøyaktig 4 uker til termin!!! Har i likhet med Amazing86 redd opp i babykurven idag ;) Neste ting som må fikses nå er å pakke fødebaggen :P Er så sliiiiten, og har 5 arbeidsdager igjen, så orker knapt røre meg etter endt arbeidsdag :/ Skal bli litt godt med perm faktisk, til tross for at jeg er skikkelig arbeidsnarkoman, he he ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...