Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN?? SØNDAG 07/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 3 dager igjen til termin. Mens terminen var i går... Begynner og bli mektig lei nå altså. Men det er jo fordi jeg har fått beskjed av flere jordmødre at jeg kommer IKKE til å gå helt til termin, og nå ser det ut som om jeg fort kan gå over :/

Men men.. Har noen murringer og en del kynnere så krysser fingrene for at dem tar seg opp snart :)

:)

Lykke til damer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen :)

her er det 58 dager igjen til termin, og 51 igjen til mens termin.

og jeg starter å bli sliten og lei. hehe.hatt ganske kraftige kynnere og mye mens murring sist uken nå. tok en tur på kino i går, var vel det verste jeg har vært med på. sitte å knipe igjen fordi jeg må tisse hvert 5 min :P mens murringer og spark som gjør direkte vondt :P

så krysser fingrene for at han velger å komme noen dager før tiden =P

ha en fin søndag damer :)

Skrevet

18 dager!!!!!!!:):) men vil ha nååå!:) ihvertfall snart:)

Skrevet

52 dager igjen:)

Skrevet

5 dager igjen:)

En del kraftige kynnere, men desverre ikke vondt.. og masse mensmurring... så vi får se:)

Skrevet

29 dager. :) Begynner å nærme seg oppløpssiden.

Skrevet

Her er det 66 dager igjen, så en stund til ennå. Synes det går veldig fort nå. Har masse bursdagsfeiringer + gleder meg veldig til advent + pynte til jul så da går nok tiden :)

Skrevet

Bare 2 dager til termin på tirsdag. og eg SÅÅÅ klar, har også fått høre at jeg mest sannsynlig ikke går til termin, ,men nå har jeg ikke tro på at det skjer noe som helst..

Skrevet

33 dager igjen. :). Gleder meg sånn til å holde henne i armene mine! ... Men har ingen kynnere. Og hun har ikke festet seg, så tror hun kommer på overtid :(. Eller er det litt for tidlig å være pesimist?!

Gjest summerbee
Skrevet

33 dager igjen her også! Har ikke kynnere, men det har ikke noe å si m tp fødsel. Begynner virkelig å glede meg! Tror ikke hodet har festet seg, skal til JM img så får vel vite det da :)

Skrevet

-1 dag, hadde termin i går... Kom nå lille venn...

Skrevet

Har termin i dag:-) men virker nok som om han koser seg, men i morgen er der slutt..da SKAL han ut:-D drar for igangsetting i 9 tiden i morgen.speeeent

Skrevet

21 dager igjen. Fødeklar:) Skal på UL til uka og da er det mulighet for igangsetting hvis ikke gullet vokser så godt som ønskelig. Spennende!

Skrevet

-1, hadde termin i går. Og NÅ kan det godt skje noe:) Nysgjerrigheten tar helt overhånd...!

Skrevet

9 dager igjen og er nede på ensifret:) Lekker både her og der.. murrer og er rar i kroppen. Spennende å se når det skjer noe mer!!! Lille snuppe kom ut til oss:)

Skrevet

30 dager igjen idag!! :)

Å jeg har aldri gått så langt i et svangerskap før, så nå er jeg i ukjent farvann! :)

Vi er så lykkelige nå! Neste milepæl er neste uke, for da regnes svangerskapet for fullgått. Og neste etter der er å få kalle seg fødeklar!

Men skuldrene mine er senket mange hakk.

Håper vi får gå lenge enda, men de verste etappene er tilbakelagt.

Vi nyter tiden, og gleder oss! :)

Skrevet

40 dager igjen! HØYGRAVID :D

Skrevet

58 dager igjen. Syns tida går fort jeg da.... og har fått beskjed at hodet er innstillt men ikke festet. Fødte i uke 35 sist, så satser på å gå litt lenger denne gangen.

Skrevet

Førstkommende fredag morgen.. så det er ikke mange dager igjen nå!

Vi gleder oss masse!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...