Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg har nesten ikke sovet i natt pga Murring i korsryggen, men ingenting skjer. Er 2 dager over termin i dag. Det er føles ut som om det er voksesmerte bak i ryggen til tider, det er helt forferdelig Noen som har hatt dette? hvordan bli kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Varm dusj kan du prøve, bevege deg litt, prøv katteøvelser. Tipper du er i startgropen av fødsel jeg! Så det er kanskje litt åpning på gang, varmeflaske på ryggen mens du ligger på siden. Slapp av etter litt øvelser og dusj, spise sunnt og godt, jeg tror du er igang jeg Klem
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 I gang har jeg ikke tro på, siden jeg gikk 14 dager over med forje ungen min. Men hadde vert kjekt, Men varmeflasker har jeg aldri prøvd før, så det skal jeg finne fram nå =) tusen takk for tipset HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Tror ikke det blir 14 dager nå, bare en følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå