Gå til innhold

gråter å gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikke sove og bare gråter og gråter og gråter.

hjelper ikke akkurat at kjæresten fremdeles er ute!!

noen tips til å få tankene over på noe annet eller få sove??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlighet!! hvor mange år er du! SKJERP DEG

Skrevet

herlighet hvor gammel er DU 08.06? Hi sliter tydligvis med noe, og du slenger en sånn kommentar til svar? Glad jeg ikke har deg som venninne!

Skrevet

Kle på deg godt med klær og kom deg ut å gå det av deg! Nå. dusj og skrubb huden når du kommer hjem, lag deg en sunn og god frokost, med kokt egg te...

Vær snill med deg selv, kle på deg myke gode klær og finn ut hva du vil gjøre med resten av ditt liv, gå ut senere og vær deg selv, lev vær med gode mennesker

Stor klem og lykkeønskninger på veien

Bare gå ut i livet!

Skrevet

Hvorfor gråter du da? Er det fordi han ikke er kommet hjem? Kan trøste deg med at jeg sliter med slike ekle følelser om mannen min er lenge på byn og ikke gir beskjed. Tankene kværner seg opp selv om jeg vet det er latterlig, han er verdens mest skikkelige fyr. Som regel gråter jeg ikke, men det kan nok være fort gjort om man begynner spinne tanker som baller på seg en tidlig morgen. Det negative kan lett ta overhånd. Er litt enig i 0811 her, kle på deg, gå en tur - det klarner tankene.

Og om typen din nå er kommet hjem, få kos med han. Om han ikke er det, så er det faktisk lov å ringe og spørre om han ikke kan komme hjem for du er litt lei deg. Det er faktisk på tide og komme fra nachspiel nå.

Og du over som var så frekk: Skjerp deg - du er bare ekkel altså. Jeg er også glad du ikke er min venninne - æsj :(

Skrevet

tusen takk til dere som var så søte!!

gråtinga var vel mest det at der nærmer seg å få et barn og at det er skummelt, men seff syns også kjæresten var innmari kjip som var sååå lenge ute ... hehe..

sende mel til kjæresten etterhver, var nok litt frekk men har tok hintet og kom hjem og var såååå søt.

Han lagde meg mat(hadde ikke sips siden kl 4 på dagen tullejenta) og la seg med meg.

Jeg har sovet bittelitt og tok tipset om å komme meg ut i verden, alt ser mye lysere ut med engang sola er fremme!!

Takk igjen og ha en strålende søndag fine damer!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...