Anina_Nadine Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Har lest alt for mye om at om du har sex på EL dagene, så blir det en gutt. Noen her som har blitt gravid på EL dager og fått jente?
Galskapens overhode Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 2 gutter her, så det stemmer på meg
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Motsatt her. To jenter og gravid på ELdagen.
Lemonia Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Første gang hadde vi sex før EL, andre gang under selve EL, gutt begge gangene.
Vilhaentil! Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Kan kanaje stemme på meg. De to gangene vi bare har latt det stå til har vi blitt gravide med jenter, når jeg brukte eggløsningstest og da sannsynligvis hadde sex på akkurat rette tia, ble det en gutt!
kei80 Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Jente på El dagen, men det stemmer på den måten at mange sier at har man mye sex øker sjangsene for gutt og lite jente.Og vi hadde bare sex den dagen iløpet av hele månden og fikk jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå