Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Jobber på et stort krisesenter for misshandlede kvinner..... Er mange barn som lider i dette landet vårt! Oppfordring til alle; Se deg rundt- bry deg - hjelp til!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Er så trist. Vi må bry oss. Håper disse barna som kommer på krisesenteret får hjelp.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Heldigvis er det noen som får hjelp.....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg bøyer meg i støver for dere som jobber på sånne steder og hjelper disse menneskene. Det står det helt enorm stor respekt av.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Takk 15:51 =) Det er mange viktige jobber i samfunnet vårt, vi er et samfunn som er avhengige av hverandre for at ting skal fungere. Hver dag trenger jeg hjelp fra lærere, barnevernet, nav, politi, sykehus osv Vi er mange som er viktige! =) Dagens oppfording! Se deg rundt, bry deg! Klem hi
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Jeg har så lyst til å hjelpe ved å jobbe på et slikt sted...hva trenger man av utdannelse til dette??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Hos oss er det alt fra ufaglærte assistenter til adjunkter og jurister. Personlig egnethet og engasjement er det viktigste Hyggelig at du tenker på dette som en attraktiv jobb, jeg stortrives med en enormt uytfordrende jobb hver dag =) Ha en fin dag alle samen, jobben venter
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Ironisk at du ikke klarer å skrive misshandlet rett engang. Minner meg om hu jeg gikk i klassen med som skulle bli psykololog. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 09:29, det heter ærligtalt "mishandlet".
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Hvorfor er det ironisk? Skjønte ikke det?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Dette var jo også en tråd der skrivefeil er viktigst.... Heia Dib! (Og litt ironisk at en som kommenterer skrivefeil skriver HU...) Du gjør en viktig jobb HI!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Jeg kunne også tenke meg å jobbe på et sånt sted! Hva gjør dere? (Om du sitter her fortsatt da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå