Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hei.. er ei på 32 med en liten gutt på 5 mnd, som ikke kjenner noe særlig med folk i bergen. Kanskje noen vil bli litt kjent?
Bustehue Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Hei. Vi bor på Sotra. Gutten min er 6 måneder, send meg gjerne en pm
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Hei på deg,jeg er en jente på 28 fra bergensområdet. Har en jente på 2 og er meget høygravid:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 hm.. en liten skrivefeil der gitt, eg er 31, ikke 32.. vil da ikke være eldre enn eg er.. får da være måte på..hehe.. Når skal du ha da du som er høygravid? gleder deg vel stort nå til den lille kommer ut..
SøsterTulling Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Termin i dag faktisk:) Gleder meg til han kommer ut ja, men regner med å gå over tiden,siden jeg gjorde det sist.
nonstop79 Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Termin i dag ja.. Regner med du går å tripper nå da... Gikk du lenge over sist? Eg gikk bare to dager over med lillemann, var ikke så gale det.. Men gikk jo bare å ventet på å få se han, så ble litt utolmodig likevel.. Får håpe du slipper å gå så lenge å vente da.. Men han kommer vel når han er klar.. Ser jenta fram til å bli storesøster da? eller skjønner hun ikke så mye av det enda? vil helst ha mamma for seg selv? blir vel litt stas når han kommer ut.. Var eg som var øverst her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå