Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Sliter i forhold til mannen min. Han er en humørsyk fyr som holder på å ta knekken på alt som heter følelser og familieliv her i huset. Så et annet innlegg her om en som kunne vært han... Men ser det er flere i samme båt som meg... I lang tid har det vært mye krangel og tull her. Han kommanderer både meg og eldstebarnet, og jammen må vi høre etter. Han kan klikke over at ikke kaviaren er snurret opp riktig...! Han mener at alt blir bra bare v hører hva han sier.. Jeg er jo ikke typen til å godta dette og dermed blir det krangel. Siden dette har pågått en stund har det slitt på meg og mine følelser for han. Jeg orker snart ikke mer. Jeg er veldig innstilt på å gjøre mye for å redde ekteskapet, men jeg nekter å utslette meg selv. Jeg tenker på å sette foten ned og si at dersom vi skal fortsette så SKAL vi i terapi. Han kommer til å nekte å gå på familievernkontoret. (Er anti alt offentlig) Noen som vet hvor man ellers kan finne noen som driver med parterapi? Saken er nå at jeg har smerter flere rare steder i kroppen. Jeg har ryggsmerter - det har jeg hatt tidligere, men er ikke de samme som før. Jeg er skikkelig plaget med magen og fordøyelsen. Er litt hypokonder av meg, så selvsagt plager det meg, og jeg er redd det feiler meg noe alvorlig. Bør sikkert ta en tur til legen, men vet jo at psykiske påkjenninger kan sette seg i kroppen over tid. Jeg er også sliten og blir fort trøtt. Er det noen der ute som opplevd at kroppen streiker fordi dere ikke har det bra psykisk?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 JA! Jeg sliter med de standard ustabile hormonene under svangerskapet, er 36+2 på vei og begynner å bli dritsliten! Sliter med spesielt bekkenløsning og søvnmangel å når man er sliten har man ikke kontroll på noen ting psykisk. Når jeg har vondt og er sliten, føler meg utmattet så går det oftere enn vanlig en kule varmt. Jeg kan nesten tilte i vinkel på at det ikke er hengt opp ny dorull når den som var der er tømt :S Jeg vet jeg har verdens beste ektemann innerst inne men når jeg er så sliten og han skal bare en fille ting som ut på byen, se en fotballkamp med noen kompiser så kommer det mange "onde" tanker til meg. At her sitter jeg hjemme så han kan flørte og finne seg andre damer... Og her hjemme har han en tendens til å heller sitte i sofaen med bena på bordet mens jeg, etter kanskje en natt med 2-3 timer søvn bare må bære, lempe og ta meg av ting generelt her på gården... Jeg vil ikke ha det sånn og det er slitsomt! Aner ikke om ting blir bedre når babyen kommer men gleder meg hvertfall til å føle meg funksjonell igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå