Gå til innhold

Jeg planlegger å bli gravid uten en pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er dustete og alt mulig rart, men er desperat. Jeg klarer å ta vare på barnet, har alt av midler og nok kjærlighet å gi. Vet hva jeg går til. Men er singel, finner ingen mann. Lurer derfor på om jeg bare skal sexe meg litt og drite i pillene... Sikkert mange som klikker i vinkel her nå, men prøv å svar saklig da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal "sexe" deg litt, er jo ikke graviditet det eneste du kan pådra deg. Hvis du ikke skal involvere en pappa, regner jeg med at du har tenkt å finne en tilfeldig mann og ha sex med?

Hvis ønsket om barn er så sterkt, og du er singel, hvorfor ikke reise til Danmark og få det gjort i litt ordnede former?

Hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Jeg gjorde det! Var ikke planlagt, og planen var å fortelle det til de to jeg var med. Men etter at barnet var født lærte jeg at han som mest sannsynlig var far til barnet er voldelig.. Dermed kuttet jeg kontakten med begge og er nå en singel alenemor til en liten en på 6 mnd. Flyttet bort fra plassen der de to bor, og hvis noen spør er det en franskmann som gjorde meg gravid:) Ingen kan spore han opp, og hvem vet om jeg hadde sex med en franskmann på den tiden??

Gjør alt for barnet mitt!

Men over til deg.. Synes egentlig ikke det er så dumt, bare velg en du ikke kjenner og helst i en annen by. Om ikke så er jo ikke Danmark så langt unna da, det er kanskje det mest faire:)

Skrevet

Ta deg en tur til Danmark i stedet :)

Skrevet

Ja nå har du nok skaffet din egen "død"...

Men, det er ikke alltid at "den" pappaen er noe tess...Vi er mange som er alenemødre. Men, der er også mange pappaer som stiller opp.

Så du har bare lyst å sprinkle inn sæden, uten at vekommende vet, at nå skal han bli pappa? Jeg må spørre, hvem er du som gir slik rett til denne mannen? Har ikke den mannen rett og krav til å vite, hva du pønsker ut?? Er ikke det rett og menneskelig? Hva tenker du??

Skrevet

Ja, her får du første møte med en hissigpropp :)

Det er ikke det at du skal bli gravid uten en pappa som er problemet, det må du for all del bare gjøre. Problemet er at du bare skal "sexe deg litt" og droppe p-pillene. Du kan få kjønnssykdommer av tilfeldig sex uten prevensjon - noen verre enn andre. Er det noe du vil utsette deg selv om den lille for?

Kan du ikke heller finne en villig donor? Du trenger ikke å betale titusenvis av kroner for det, heller. Få en kompis til å sprute i en kopp og inseminer deg selv med en sprøyte (uten spiss).

Skrevet

Ta deg en tur til danmark du, så slipper du kjønnsykdommer og mulighet for hiv/aids

Skrevet

Joda, jeg tenker alt det du spør meg om 23:30, men jeg har sååååååå lyst på barn. Jeg er foresten 32 åpr. Joda, Danmark er jo en mulighet, men er dyrt da. Neida, blir nok ikke en hvem som helst mann, men har faktisk ett par "mål". Joda, vet jeg er sinnsykt, men når en blir sååå værpesjuk tenker jeg nesten ikke klart. Joda, stakkars mann... Men det er ingen følelse i bildet, og jeg bare kutter ut med en gang de to strekene er der. Kan jo tenke og spekulere i mange ting her, bla mannens retigheter og for å ikke snakke om barnets rett til å vite. Men jeg føler jeg har kommet til en punkt hvor jeg driter i det lissom....

Skrevet

Nei.. FY SKAM DEG!!! Har du ikke vett, folkeskikk, moral og verdier?!

Stakkars menn her i verden sier jeg bare!

Tenk om du hadde vært mor til noen, og aldri fått vite om det? Og hvis barnet så på pappan og spurte hvem mamman sin er, så hadde han svart at "jeg vet ikke" og værre motbydelige løgner?!

Tenk om det barnet får en alvorlig sykdom, og trenger ei ny nyre eller lignende, så vet du hvem faren er men IKKE kan si det?!

Detter er faktisk noe av det mest egoistiske jeg har lest!

Både ovenfor barnet og pappan.

Vil du virkelig gjøre dette mot ditt eget barn?

SKJEMMES burde du!

Skrevet

Dessuten så kommer barnet til å ha en pappa. Og kanskje en kjempeflink, kjærlig og god en, som du av egne egoistiske grunner nekter han å være.

Skrevet

Kort fortalt:

Du tenker bare på deg selv, og hva DU vil!

At et barn trenger en farsfigur også er tydeligvis likegyldig for deg!

Stakkars unge!

Skrevet

Det er ikke bare å bli gravid, her må det tenkes litt utafor boksen også. Hva med selve barnet? det har vel rett og krav på sitt opphav.

Jeg skjønner du er verpe syk, men du må ta deg noen spørre runder. Del opp smp, for og i mot. Hva sitter du da igjen med??

Skrevet

Jeg planlegger også å bli gravid uten en pappa i bilde...I DANMARK! Synes fint lite om de som lurer menn til å bli fedre til barn de ikke vet om! Er du klar over konsekvensene av valget ditt? Konsekvensene for barnet? Helse etc? Tenk nøye gjnnom hva det er du planlegger her, for det er tross alt et lite barn det gjelder.

Skrevet

Hetlt enig med Fjaps og hun over. Det å ha sex med en mann med den intensjon å bli gravid UTEN at han er klar over det må være det størtse overgrepet en kan gjøre mot en mann.

SKAM DEG HI!! Æsj, eg blir seriøst kvalm over folk som deg. Stakkars stakkars ditt evntuelle barn.

Skrevet

Hvor skal du finne denne mannen da, i såfall? Du skriver jo at du ikke finner noen menn. Hvis det er sånn at du får deg noen ligg iblandt, så må vel det bare betyr at du er utrolig dårlig i senga, siden de ikke vil ha noe mer kontakt med deg! Hvis det er pulevenner du har fra før, så finner de vel ut det. De kan jo alltids komme og forlange en dna test, og da har plutselig ungen din er far likevel!

Skrevet

Jeg er stort sett enige med dere som skriver. Meeen, ingen kan si stakkars unge til mitt barn, JEg er ingen dårlig mor selv om jeg nå "planlegger" dette! Skulle det bli scenarier med sykdom etc så må jeg seff avsløre hvem faren er. Setter ikke liv og død på spill. Og ja, barnet kunne kanskje få en kjærlig far etc, men hva med alle som reiser til Danmark da? De vet i hvertfall ingentinge om hvem faren kan være.

Bare så det er sagt så har jeg en fast sex partner. Han er høyt utdannet, gift og har barn. Vi elkser ikke hverandre men gir hverandre det som vi begge vi lha. Jeg er nesten 100% sikker på at han ikke ofrer familien sin for et barn med meg. Så derfor tenker jeg litt, hvorfo ikke? Jeg vi lha barn, ikke han. Han vil ikke ødlegge familien sin, og jeg vil skape min egen... Hvorfo ikke lissom. Da vet jeg hvem faren er hvis det skjer noe som kan ha innvirkning på barnets helse. Etc etc. Og en dag så vil kanskje barnet ha svar, jeg vil da ha et svar å gi!!

Skrevet

De kan ikke forlange en dritt uten min velsignelse :-)

Og nei, har ingen pulevenner. Har en fast en , og har hatt det over 2 år nå. :-)

Skrevet

Og barnebidrag? Det skal nav betale? Hvis du da avslører senere hvem faren er, så blir det så mye kaos at du burde dra ut med en papirpose over hodet.

Ikke nok med at denne mannen har tatt valget mellom familien sin og deg, men nå skal du søren meg måtte sette han i den situasjonen å velge mellom sitt EGET kjøtt og blod versus resten av familien sin?

Og ungen din er det faktisk synd på. Når du vet hvem pappan er, så er det ren ondskap og egoisme å ikke fortelle det til barnet ditt.

Ikke bare frarøver du mannen for barnet sitt, men for barnebarn, oldebarn osv også.

Vet du, det er nesten så jeg skjemmes av å være kvinne når jeg leser om slike som deg.

Skrevet

Du virker ganske dum, hi. Hva har du tenkt å si til han når du blir gravid, da? "Å nei, det er ikke din, selv om vi har hatt jevnlig sex i årevis"? Hjelp.

Skrevet

Og forresten kan mannen gå rettens vei for å få DNA-test, og da sliter du som føkk ;)

Skrevet

Såklart kan de forlange dna-test. De gjør det via nav. Kanskje du burde ha sjekket opp litt før du uttaler deg, men du virker jo ekstremt åndsforlatt i utg.punktet, så er vel ikke annet å forvente.

Skrevet

Jeg trodde ikke at det helt var "lov" å dølje hvem faren er. Med tanke på bidrag og det de greiene. Vet, at det ikke lenge siden var en sak om en far som ikke hadde betalt bidrag eller noe i mange år til barnet. Hvor nav finner ut dette, og mannen settes i fengsel.

Er det bare så enkelt å oppføre ukjent far på papiret??

Skrevet

Kutt ut elskeren din og gjør det du kan for å finne en som elsker deg og vil ha barn med deg. Bruk heller tiden din til å lete etter den rette, istedenfor å bruke tiden på en du vet ikke er den rette!!!

Skrevet

Jo, NAV kan forlange DNA-test. det gjør de ganske ofte der far er ukjent, fordi de vil ha bidragspenger tilbakebetalt.

Og en mann kan fint gå rettens vei og få testet hvis han mistenker at han er far.

Så du har ingenting å stille opp med der.

Du virker ganske kunnskapsløs, om jeg skal være helt ærlig.

Skrevet

gud for noen svar... Du kan også bare ta den der at du enten er blitt gravid på p-piller eller at du har glemt en eller 2... og vente med og fortelle til du er over stadiet for og ta abort. da vil barnet ha en farsfigur om han vil stille opp. man får konsekvenser for og være utro..

jeg dømmer deg ikke. men jeg synes jo litt synd i mannen, men han som er utro så hopp til sengs med han du;) håp på at du blir gravid og at du og barnet ditt vertfall lever lykkelig sammen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...