Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vet ikke" får dere ikke lov å svare! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grytekluter, luktelys/duftlys, nye pynteputer,

Skrevet

Sølv til bunad, bergans boblejakke, shocks, flere spisestoler, sengetøy, ny iPod kanskje? Tja.

Skrevet

Olabukse, teflonstekepanne, tja:)

Skrevet

masse deiligt janus ull i lilla

dun vinterkåpe som sitter fint på

regnkåpe som sitter fint

fotoalbum av barna mine

en helg med mannen på hotell

Skrevet

Deler til serviset mitt (magic divine)

Boblekåpe

kombiskap (har så liten fryser i det skapet vi har)

fotbad m massasje

Skrevet

Av materielle ting?

Dobbelt vaffeljern :o)

Skrevet

Opptaker til tv(slik ny digital greie :o))

Ghd glattetang

Spa helg med søsteren min

Jus presse

Ting ungene har lagd i bhg

Juleduk

Besøk av foreldrene mine

...........

Skrevet

Helt ærlig!

Som vi har det nå, så ønsker jeg meg eii koselig familiejul uten krangler og kjefting. En fornøyd mann og glade barn.

Tingene driter jeg i!

Skrevet

I år er ønskelista mi lang, eller vår blir vel riktig. Skriver opp ting vi trenger eller kjekt å ha på kjølekskapet og den får mamma når vi husker det.

Jeg ønsker meg spark av min mann eller nytt kamera.

Nye tova tøffler står der ikke, men igrunn det eneste og det jeg blir mest glad for hver jul og bursdag (og det får jeg)

Faktabøker i mange varianter. Begynt å fylle opp hyllene med bøker som er kjekke å ha, slik som dyrebøker, trær, leksikon, atlas osv. Merker at det er greit å ha nå som ungene vokser her. Også syns jeg det er bøker som er ok å titte i når jeg kjeder meg.

Kakefat til langpanne.

Tegnesaker og hobbyting, igrunn ikke noe spessielt jeg ønsker meg men slikt er morsomt.

Grillpinner som er sammenleggsbare

Sitteunderlag i skumplast, har tovede men savner noen når ungene er på tur i regnvær.

Snømåke (en spesiell som jeg ikke aner hva heter, samme som min pappa sier min mann) Vi har leita etter den, men finner ingen som selger slik.

Julepynt. Håndlaget pynt, som er litt "spesiell" Min familie og ex-svigers har lik smak der, så ganske enkelt i grunn. Men min svigerfamilie ser ikke helt hva som er min stil, så der ønsker jeg meg det ikke.

Ting til å ha på veggen, men det får jeg bare latter tilbake på. Vi er vist for vanskelige, vi har masse bilder som vi, unger og familie har laget. Og det andre vi har er vel ikke akkurat masseproduserte ting det heller.

T-lys og tennbriketter ønsker jeg meg, men ex-svigerfar har sagt at det går ikke ann å ønske seg, så nå har han gitt opp å spørre hva jeg ønsker meg (når forhører han seg med min mamma istede) Men jeg ønsker meg faktisk t-lys og tennbriketter, skal ikke så mye til for å glede meg igrunn.

Kakespader

Ting til Dremmel

Liten mugge (som passer til å ha rødsaus i, str messig)

Nå kommer jeg ikke på mer igrunn. Ting på ønskelista blir hengende om jeg ikke får det. Mamma kjøper bøker på salg osv, og ringer gjerne når hun kommer over bøker på salg som hun ikke vet om vi har eller ønsker oss. Så min mann har fått og får mange bøker. Vi lar vær å kjøpe slike ting selv, for å ha noe å ønske oss. Bare de bøkene som vi trenger med en gang, eller veldig lyst på der og da.

Skrevet

Jeg ønsker meg en jul med barnet mitt. :(

Skrevet

Bergans fleecejakke

bergans allværsjakke

alt av treningstøy

parfyme

massasjeoljer, badeoljer

skinnhansker

luer,skjerf

kaffemaskin

lite digitalkamera

rosendal rødvin og hvitvins glass

knivblokk med gode kniver

flanellsengetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...