Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 jenta på 2 1/2 ble lagt litt før syv, og iløpet av 2 timer hadde hun flydd ut av rommet x antall ganger, revet istykker 4 bleier, hylt av full hals at hun ikke ville sove, klaget på musikken hun ville høre på, og klart å lure med seg gitaren sin opp i senga...Måtte faktisk ty til svigerinna mi for hjelp med å få henne i søvn...(er alenemor) Det er lenge siden hun har holdt på sånn nå, men fy å frustrerende det er de gangene hun gjør slikt! Det mest frustrerende er at hun ikke hører på meg i det heletatt! Og det at jeg må ty til hjelp fra andre gjør det jo bare verre! Noen som har noen oppdrager-tips her? Føler jeg har prøvd alt fra A til Å og ingenting virker på henne! Hjelp??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Tenker på en ting - ikke musikk i sengen kanskje? I leggetiden bør det vel være ro... Kanskje du må ha et par kvelder hvor det er strengt regime, du kan feks sitte der og synge for henne, men ikke gå inn i samtaler eller diskusjoner.. Hun klarer tydeligvis å klatre ut selv?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Hehe, sorry at jeg ler. Vet at du sikkert rev av deg håret nesten. Men det eneste jeg kan si er å beholde roen, lese et eventyr. Oppuntre til leggetid, gjøre det koselig etc etc. Gråtende barn i senga blir bare 10 ganger værre enn ett happy barn. Vel, har erfaring med problemet og da har jeg brukt litt lengere tid, koselig leggestund og oppmuntring til flink jente å sove nå..... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå