Gå til innhold

Brukt voltaren 4 dager- ingen effekt- slutte på dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vanvittig vondt i magen og diarè, så har lyst å slutte. Siden jeg heller ikke har noen effekt kan jeg vel likegodt slutte nå? Får kortison på mandag dersom jeg ikke er bra av voltaren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du reagerer på dem og de ikke virker på deg så er det jo liten vits å fortsette. Voltaren virker ikke spesielt bra her heller,jeg må alltid gå minimum 2 kurer før jeg får noen effekt.Og da hjelper det bare en bitteliten periode.

Skrevet

Takk for svar. Har gått på Brexidol i 10 dager, og nå på voltaren. Må kanskje bare innse at det er kortison neste:(

Skrevet

Jeg tipper du har sene/senefestebetennelser?

Er du flink til å ta omega 3?

Jeg bruker den som heter fri flyt. Etter jeg startet med den har jeg ikke vært sykemeldt:-) (var sykemeldt hver vinter før,med fysio og hele pakka)

Jeg tar 4 omega 3 piller hver dag,og får senebetennelser og alt om jeg er teit og glemmer de bort:-S

Anbefales:-)

Skrevet

Takk for tips Ellen F! (Selv om det ikke var til meg!)

Jeg har slitt mye med senefestebetennelse og voltaren er ikke alltid like effektivt!

Hvor får man tak i fri flyt? Er det noe spesielle omega 3 tab..?

Skrevet

Her:http://www.vnp.no/

Dette var den reneste omega 3 på markedet når jeg startet på den.Den ble også anbefalt av mattilsynet pga lite miljøgifter. Om jeg i en overgang tar møllers i steden blir jeg gørrklein:-( mye smerter,klør over hele kroppen og begynner å flasse i hårbunnen:-O

Jeg kan jo ikke love at fri flyt funker like bra på dere alle,men den er gull for meg:-D

Det er ett abonnement,ganske rimelig og kjempepraktisk hehe.

Jeg raper endel av de,så jeg tar de rett før leggetid. kjenner ikke at jeg raper når jeg sover hihi.

Skrevet

Har du vondt i magen skal du ikke ta de! Ring til legen og si fra! Du kan få magesår av disse tablettene.

Skrevet

Har ikke tatt i dag, men har fortsatt vondt i magen. Får ta det opp med legen i morgen når jeg skal dit for å få kortison.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...