Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hvordan går det med dere?? Jeg er enda med, og har gått ned siden jeg begynte på ny.. Fokuserer mest på sunn mat og ingenting snop i løpet av uka. koser meg i helgene. Trimmer en del mer, og føler jeg stadig får mer energi og mer overskudd. Så føler nå at jeg er inne på riktig spor, og er glad for det nå siden det går fort mot jul og mange fristelser både av julemarsipan og julekaker... Kommer med ny oppdatering neste uke, hvem er med???
Ranveig R Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Eg er her eg og. Den siste mnd har det vore skrekkeleg mykje sjukdom her i familien. Eg har hatt 2x halsbetennelse, og fortsatt vondt i halsen og slapp to veker etter siste penicillinkur er avslutta, begge ungane har hatt feber ein gong, no har lille ein kraftig forkjølelse og eldtse ligg med høg feber igjen. Den eine søstera mi har vore innlagt med lungebetennelse og mulig blodforgiftning, så eg har vore litt på sjukehuset + heime hos ho etter ho kom heim, og no har jaggu den andre søstera mi fått eit nytt utbrudd av ulcerøs colitt og er innlagt igjen (dessverre på andre kanten av landet, så eg kan ikkje gjere anna enn å snakke med ho på telefon og sitte her og bekymre meg). Så den siste månaden har vore så energitappande som eg sjeldan har opplevd før og trening osv har vore utruleg langt frå tankane mine. Har vore på vekta innimellom, og held meg stabil. Har som sagt ikkje trent, men har heller ikkje hatt all verdas matlyst. Hoho, dette blei jaggu langt og negativt! Lovar å vere meir positiv når eg stillar til rapport neste veke
Lene~mor til tre Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg er med =) jeg har klart å holde vekta mi stabil fram til nå, hverken opp eller ned Men så er jeg kommet til det punktet hvor jeg pleier å stoppe opp å ikke gå nedover...men er jo bra at jeg ikke har gått opp også da Akkurat nå har jeg influensa og er i elendig form noe som gjort at jeg har gått ned 1 kg iløpet av 3 dager så nå veier jeg 75 kg =) Har gått ned 7 kg siden ungene begynte på skolen. Målet er å gå ned til 70 kg i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå