Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Tror jeg er litt mer "utta for" enn jeg vil inrømme for meg selv for tiden. For dette ble litt vel rotete. Jeg klarer ikke få helt oversikten her i hvertfall. Hadde et ganske spesifikt spørsmål i tankene, La etter Hesteskoen (forhold/kjærlighets"versjonen). 1: Six of Swords 2: Five of Swords 3: Temperance (14) 4: The Emperess (3) 5: The Devil (15), opp-ned 6: The Chariot (12) 7: The Tower Noen som kan hjelpe litt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Ut i fra kortene ser det ut som du sliter litt..mannen du er treffer er ikke bra for deg..mulig graviditet..ubestemt..dratt i flere retninger..til slutt raser alt sammen for deg
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Anbefaler deg ikke å bruke tarot kort. Snakker av lang erfaring. Tårnet kan tolkes som anonym ovenfor her, alt raser sammen, men slik skal det aldri tolkes. Det bør tolkes som store omveltninger! Og da snakker jeg positivt når det er over! Keiserinnen er et flott kort, sterk moderlighet, graviditet, feminie krefter. Mye mentalt som foregår, sverd kortenen dine. MEn du er inne i en sterk prosess ha tro på at det kommer godt ut til slutt, det gjør det, du skal igjennom noe, Når du er på andre siden trenger du ikke tarotkort. Blir du avhengig og legger kort for alt, da skal du brenne stokken, min beste anbefaling!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Legget ditt er sterkt og det ser ut som om det er utenfor din kontroll, la det skje det som skal skje! Len deg tilbake og stol på universet. Glemte å skrive det, hilsen anonym 0807
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Takk for svar 07:38. Får ikke lese det som er postet før. Ja, synes også det så litt dystert ut ved første øyekast. Men etter at det har kvernet litt i hodet mitt så synes jeg det virker litt lysere. Jeg lurte på om jeg ville klare å bli gravid på denne siden av jul. Har fått vite nylig at jeg har cyster på eggstokkene.Er vel kanksje lettere å synse noe når du var hva jeg var ute etter. Er redd jeg vrir kortene litt for å få svarene jeg ønsker? Jeg tenkte mer i rettning av: Med stor overvekt av kort fra Store tyder det på at et veldig meningsladet øyeblikk i livet. Veien kommer til å bli vanskelig og viktige forandringer kommer- på godt eller vondt. Sverdene er følelsesladet og snakker om følelsen av nederlag og tap, men også om å legge bekymringe bak seg, senke skuldrene og se fremover.Temperance styreker dette med sin følelse av ro og kontroll. Også The Emperess da, som forutsier svangerskap, fødsel, fruktbarhet. Mektige kvinnelige krefter. Og harmoniske seksualforhold (oh, yeah!). The Chariot kan tyde på at seieren er i sikte. Veien har vært vanskelig og har men selvdisiplinen har lønt seg om man er på oppløpssiden. The Tower snakker også om forandringer. Som først kan virke både nedbrytende og brutale. Men den er nødvendig og positiv for den frihet og opplysning med seg. ting forandrer seg til det bedre, men veien dit er vanskelig. The Devil synes jeg havnet litt på siden av alt. Og kjenner den ikke igjen i livet mitt nå. Jeg er kanskje sliten og litt lei, men jeg føler ikke The Devil er "rette" kortet. Jeg har vært sammen med min mann lenge og har et barn sammen. Vi har det veldig fint for tiden, både i hverdagen og seksuelt. Men jeg har vel kanskje oversett noe..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Djevelen kom opp ned, djevlen står også for det materielle, begjæret etter det materielle, men den kom opp ned, kanskje som et råd vedr dette? Keiserinnen er så flott og vognen, jeg liker tårnet ditt også. Måtehold kortet er flott. Det er et flott legg, alle sverd kortene dine er i fra den lille arkana. Jeg kan prøve å spå deg, bruker ikke kort eller andre hjelpemidler. Hva er fødseldato din evnt mannen, IKKE lev etter kortene, det er fort gjort og da bruker du de feil. Jeg får gode følelser av å lese teksten din. Klem M
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Nå er det lenge siden jeg har tolket tarot, men det ser ut som mye sex og lite følelser. Bør være forsiktig og bruke prevansjon siden the empress kom opp og hun står ofte for fruktbarhet og graviditet. Tårnet står ofte for en stor omveltning og kan innebære bytte av jobb eller at du faktisk flytter på deg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Å nå ble jeg glad. Tusen takk for gode svar, begge to. Føler meg litt lettere nå. Jeg er forsiktig med kortene. Legger de bare når feelingen er rett. Men tar de gjerne frem og kjenner på de, stokker de litt før jeg legger de tilbake i boksen sin. La for første gang siden våren i går. Men jeg trenger fortsatt litt hjelp med å huske hva alle betyr så da er boken min fin å ha. Fødselsdatoen min 06.08.87
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Føler du er uskyldig på en måte, og fremdeles samme følelse som isted, du får stole på universet, noe er i gjerde og sterke krefter som presser på. Det kan være på det mentale plan at det skjer store ting nå, det kan være du kommer i kontakt med dine krefter. En gaviditet kan være på mange plan, føler du er snill, sterkere enn du tror. Det er sletts ikke sikkert du trenger kort, stol på deg selv. Tankens kraft er sterk, tolk alltid i possitivt, for det er det alltid til slutt uansett kortlegg! Uansett. Du er en possitiv sjel, du vil møte negative, men du må fortsette å være possitiv og det kommer du til å være, du er sterk på en feminin måte.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Det var fine ord. Skal huske på de og bære de med meg! Og prøve å få tenkene over på noe annet, det skjer det som skjer (som du også sier). Tusen takk for at du tok deg tid klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå