Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Så den akkuratt og synes den var helt nydelig. Jaden Smith har skikkelig sjarm altså 8-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Ja, har sett den og ble superforelsket i Jaden. Gud for en nydelig unge:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Jeg så den for en stund siden, og ble veldig betatt av han bøllen Artig film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå