Gå til innhold

hun bare gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille pike på 7 mnd bare skirker...la henne kl 19 og hun holder på enda og gråter...hva skal jeg gjøre?

Hun bruker å være super enkel å legge.....MEN nå smiler hun når jeg tar henne opp..er så redd hun skal ha vondt...tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker tenner... Sånn er min gutt.. han er også 7 mnd.. Men den natta tanna kom... oi oi oi. bare skriking.. hjalp og ta han opp å kose med han. klø på tannkjøttet og ligninende :)

Skrevet

trollinvasjon?

ja kan jo tenkes at det er tenner, tar jeg henne opp blir hun helt rolig.......

Skrevet

Jeg har faktisk problemer med å innse at det finnes mennesker som faktisk lurer på hva man skal gjøre når et barn gråter. Derav trollkommentaren.

Siden det ser ut til du i alle fall later som du er seriøst skal få et seriøst svar.

Ved sju måneder sjer det flere ting. Tenner kan begynne å plage barnet, mange begynner på en av flere perioder med separasjonsangst og mange er urolige fordi de holder på å lære seg nye motoriske ferdigheter. Så når barnet gråter trøster man. Det kan være tre årsaker til at hun blir glad når du tar henne opp, det ene er at det sprenger mindre i gummene når hun slipper å ligge flatt og det andre at hun går fra å ha angst til å føle seg trygg. Det tredje er at barn ikke er i stand til å roe seg selv, men i kontakt med en voksen kropp klarer de det. Fysisk kontakt utløser en hel masse fine nedroingsstoffer hos barnet.

Skrevet

Kanskje hun har vondt i øret sitt?

Da gjør det vondt å ligge men trykket letter når hun blir løftet opp.

Derfor blir hun roligere.

Skrevet

Ah pokker, en fjerde grunn. Uansett, det understøtter det faktum at barn gråter som regel av en grunn, derfor lønner det seg å lytte til signalene deres og ta de på alvor.

Skrevet

21.17, er du seriøs? Du må være et fantastisk menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...