Gå til innhold

Når menn blir syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som f.eks forkjølelse... Så er det akkurat som de har en dødlig sykdom..

Det gjelder i hvertfall min samboer... Han ligger å hoster.. og tror han er så syk at han ikke kan gå eller gjøre noen verdens ting. Ligger der så hjelpesløs på sofaen.

Huff, stakkars samboeren min, han er sååååå syk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det ikke her i gården.

De få gangene han blir syk, slipper han ikke "sine" oppgaver med mindre jeg er i stand til å ta dem.

(han tar det meste av det med barn osv når han kommer fra jobb)

Skrevet

Hehe, hos oss er det omvendt. Når jeg blir syk, noe som skjer ganske sjeldent, så blir jeg skikkelig slapp og tiltaksløs. Dette er veldig uvandt for meg, for jeg er normalt proppfull av energi, altså mer enn normalt, så jeg blir nok veldig sutrete og kjempesyk av det andre takler ganske bra. Bitte litt feber og en litt sår hals, og jeg ligger strak jeg altså. Mannen min derimot blir rastløs av å være syk, klarer ikke å sitte i ro og gjør nesten mer hjemme enn når han er frisk. Han blir sint (på seg selv?) av å være syk og nekter å gi tapt og synke ned på sofaen, ikke noe skal slå ham ut nei!

Skrevet

Jeg har hørt mange damer si det om mennene sine, men jeg har det ikke sånn. Kanskje du skal ta ham litt mer på alvor og tro på ham når han ikke er i form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...