Gå til innhold

Nå har han søren meg ombestemt seg ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha budd ilag i 1 år startet vi endeleg å prøve på barn nr 2 og eg vart overlykkelig! Eg har ei herleg lita tulle på 3 år fra tidelegare forhold og ønsket virkelig å få barn nr 2 så raskt som mulig, slik at det ikkje vart så stor aldersforskjell og eg har også problemer med å bli gravid, og min lege hadde gitt meg beskjed om at eg burde få dei barna eg ønsket meg før fyllte 30 år (eg er nå snart 24.).

Vi pratet mykje om dette og han har vert en far for datteren min i 1 år nå. Han VISSTE kor mykje dette betydde for meg og at dette kanskje kan bli einaste mulighet for oss til å få vårt kjærlighetsbarn.

En kveld da vi la oss, sa han at han var klar på alle måter for å prøve på nr 2 og eg gråt av glede og prøvinga var igang.

Prøvde i 4 mnd uten resultat og eg fekk heller ikkje mensen en eneste gang. Dro til gynekologen for å sjekke om eg var blitt gravid og for å sjekke hva eg kunne gjøre dersom eg ikkje var gravid (noko eg ikkje var) og hun mente at eg burde prøve hormon tabeletter (dette hadde eg og samboer blitt enige om at eg skulle prøve dersom legen mente det) og eg kjøpte hormonkur og kom heim lykkelig og glad og klar for å fortsette prøvinga.

Da kvelden kom og datteren min var i seng, kom han med en sjokkbeskjed.

Han hadde ombestemt seg og var brått ikkje klar for hverken å vere stefar eller far selv. Han ville leve livet, få seg jobb, lappen og bil også KANSKJE prøve på barn om 4-5 år!!!!!! (han er 33 og eg er straks 24)!

Eg gråt og vart jo heilt fortvilet, men mest av alt sint!

Han mente at hans barn skulle ikkje bli født inn i en familie der far ikkje hadde fast jobb og kunne ta han/hun med på fine ferier til utlandet eller kjøpe det barnet trengte heile tida (økonomien er ikkje den verste og alt til eit kommande barn har vi klart etter mi datter).

Brått seier han at dersom eg ville så gjerne ha eit barn til, kunne eg bruke en sæd donor og da skulle han ta seg av det barnet som sin egen, men eget barn skulle han ikkje ha enda!!!!!! Kan tru eg vart sint og trist!!??

Nå endte det heile med at vi gjekk fra hverandre og han kuttet all kontakt med ei lita tulle som har kalt han pappa i 1 år og som forgudet han, fordi det vart "for vondt" for han å møte hun kun ein gang iblandt!!

Forstår ingenting av desse mannfolka eg :(

Etter alt dette tullet med menn, har eg nå tatt en beslutning om å bruke sæd donor, selv om eg veit at mangen reagerer sterkt på slikt, men eg har full støtte fra legen min og min herlege familie og venner i dette valget. Vil så gjerne at mi vesle vakre tulle skal få bli storesøster og dette kan vere min einaste sjangsen for å oppleve det!'

Dukker drømmemannen opp en vakker dag og er den rette, vil han elske meg for den eg er og godta og vere far mine 2 barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...