Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 De siste to gangene jeg har drukket så har jeg våknet opp på natten og vært kjempe dårlig, det knyter seg i magen og jeg er fryktelig svimmel. Første gangen det skjedde så tenkte jeg at det sikkert var pga at det nesten var 1 år siden jeg drakk sist. Den kvelden drakk jeg 4 cider og to rusbrus, så ikke så altfor mye. Men i natt skjedde det samme igjen og jeg drakk kun to glass med rosevin i går på 4 timer. Det er helt forferdelig, jeg brå våkner og må skyndte meg ned på toalettet, og det er så vidt jeg klarer å komme meg ned trappen, jeg får skikkelig diare og det kjennes ut som om jeg holder på å besvime, i natt måtte jeg sitte å kaste kaldt vann i ansiktet og nakken for å ikke besvime. Og for å komme meg opp trappen og i sengen igjen måtte jeg krype. Den første gangen var mye verre, for da kastet jeg opp i tilegg og da kom jeg meg ikke opp trappen en gang, så måtte sove på gjesterommet resten av natten. Jeg kaldsvetter og det spinner i hodet på meg. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg ble allergisk mot alkohol da jeg begynte på p-pillen Yasmin. Fikk ikke den reakjsonen du fikk, men ble skikkelig dårlig allerede etter første koseglass. Dette gikk over så fort jeg slutte på pillen igjen, så er rimlig sikker at det kom av den.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Jeg går ikke på noe prevansjon for tiden så kan ikke være det Og ikke tar jeg tabeletter eller smertestillende. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Det kan en sikkert. Min onkel ble allergisk mot bananer etter 60 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå