Gå til innhold

WHAT! Hva skjer med meg? Lesbisk?? Eller er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift i 6 år, er i slutten av 20 årene. Hus og barn osv osv. Mannen min er et funn- snill og god, morsom, sexy, og en god far. Har hatt et langt forhold før jeg traff han, alltid vært tiltrukket av menn.

De siste par årene har jeg derimot opplevd en økende dragning mot kvinner.. Det begynte med at jeg la mer merke til hvordan andre jenter så ut, jeg begynte å lure på hvordan de var i sengen, hvordan det ville være å ha sex med en kvinne. Så møtte jeg en dame på en jobbkonferanse i USA som 'kastet seg over meg' (!) Hun var noen år eldre, ekstremt sexy og feminin, men åpent lesbisk- ikke sånn som jeg forestilte meg en lesbisk kvinne i det hele tatt. Vi endte opp med å dele rom i flere netter og de dagene var helt ville- jeg har aldri opplevd et slik begjær.

Dette er over et år siden, jeg dro hjem til min mann og jeg er så absolutt fortsatt tiltrukket av ham. Vi har et godt forhold på så mange måter og jeg kunne aldri tenkt tanken på å være utro med en annen mann, men dette med en jente føles annerledes- det er liksom noe han ikke kan konkurrere med, noe jeg uansett ikke kan få fra han.

Og nå har det skjedd noe som kompliserer alt ytterligere- je har møtt en ny jente og føler at jeg er i ferd med å bli opp over ørene forelsket. Hun er en venninne av en venninne som nylig brøt ut av et mangeårig samboerforhold. Jeg visste ikke hvorfor for jeg kjenner henne ikke så godt, men for et par uker siden i et selskap hvisket hun i øret mitt at det var fordi hun ikke ble kvitt sin nysgjerrighet for kvinner. Hele tonen ble forandret, og hun så på meg på en slik måte at jeg følte meg helt gjennomskuet for mine egne lyster, og kjempetiltrukket på samme tid...

Det var virkelig et 'moment'. Etter det har hun ringt et par ganger og vi tok et glass vin en kveld- stemningen var helt elektrisk. Nå tenker jeg på henne hele tiden, kan ikke slutte å smile på en helt flåsete måte, oppfører meg vel generelt som en tullete tenåring. Men samtidig er jeg forsiktig- jeg har et godt liv og stor respekt for min mann.

Det jeg lurer på er selvfølgelig- er det noen andre som har hatt det sånn? Skjedde noe mer? Gikk følelsen til slutt over?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om bifil? Du er nok det.

Og det er faktisk utroskap selv om det er ei jente.

Du sier han ikke kan konkurrere med henne, gi det hun kan..?

Vel, sex, intimhet og nærhet er vel samme selv om det er innover eller utovertiss?!

Skrevet

Dette skal vistnokk være noe som er helt vanlig for de fleste kvinner å oppleve hvertfall en, om ikke flere ganger i livet sitt :) Noen kommer over det uten å gjøre noe med det, mens andre velger å utforske for å finne ut hva disse følelsene egentlig betyr.. :)

Jeg har alltid vært tiltrukket av menn, men etter jeg ble gravid første gangen så var det ett ellerannet med jenter som begynte å tiltrekke meg, å etter da har jeg egentlig fantasert mere om kvinner en menn, men jeg er av den feige sorten som ikke har turt å utforske det noe særlig selv om jeg har hatt sjansen (vært singel/og med x/kjæreste som sa det var greit om jeg ville finne ut av det)

så tror bare du må finne ut selv hvordan du vil gjøre det :) Evnt snakke med mannen din om det, kansje ikke at du er forelsket i en kvinne, men at du har begynt bli tiltrukket av kvinner generelt.. men ikke si det til han sånn at han føler seg truet da..

er nokk mange menn som opplever det å få høre noe sånt, med at de begynner å lure på hva de selv gjør feil osv.. men stoler du på ordentlig på mannen din, så snakk med han. :)

Skrevet

Forsåvidt litt enig med 20.15. Utenom det at det ikke finnes biseksualitet- for noe sprøyt.

Bortsett fra det er jeg enig i at det er utroskap uansett kjønn, og at du tydeligvis ikke har nok respekt for din mann når du går bak rygge hans på denne måten. du skylder ham å fortelle ham sannheten, og på den måten gi han valget om han vil akseptere at du har sex med andre, eller om han har det bedre uten deg.

Ellers synes jeg jo det er rimelig samvittighetsløst å sette hele familielivet sitt, og dermed barnas fremtid, på spill, bare for å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster. Enten det nå er med mannfolk eller kvinnfolk.

Skrevet

Altså, om du vil definere deg som lesbisk, bifil eller noe helt annet er jo ikke så viktig. Og normalt tror jeg du kan føle deg ganske trygg på at det er åkkesom.

Det interessante er jo hva du velger å gjøre ut fra det du opplever at du føler og hvorvidt du er i stand til å forholde deg til eventuelle konsekvenser av dette.

Du puler rundt, samtidig som du sier du respekterer din mann. Betyr det at han synes det er OK at du gjør som du gjør? De fleste jeg omgås ville ha litt issues med at partneren deres hadde sex med og var forelsket i andre, samme hva disse andre har mellom beina. Det er antagelig et tema du bør drøfte med din partner.

Skrevet

Jeg syns du er veldig egoistisk. Du fører din mann bak lyset. Hadde det vært greit for deg om mannen din likte å ha seg med andre menn ? Syns du skal fortelle mannen din hvem du er og hva du har gjort - slik at han kan velge om han fortsatt vil leve med deg. Kan du virkelig leve på en løyn ?

• 8 år senere...
Skrevet
På 6.11.2010 den 19.30, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært gift i 6 år, er i slutten av 20 årene. Hus og barn osv osv. Mannen min er et funn- snill og god, morsom, sexy, og en god far. Har hatt et langt forhold før jeg traff han, alltid vært tiltrukket av menn.

De siste par årene har jeg derimot opplevd en økende dragning mot kvinner.. Det begynte med at jeg la mer merke til hvordan andre jenter så ut, jeg begynte å lure på hvordan de var i sengen, hvordan det ville være å ha sex med en kvinne. Så møtte jeg en dame på en jobbkonferanse i USA som 'kastet seg over meg' (!) Hun var noen år eldre, ekstremt sexy og feminin, men åpent lesbisk- ikke sånn som jeg forestilte meg en lesbisk kvinne i det hele tatt. Vi endte opp med å dele rom i flere netter og de dagene var helt ville- jeg har aldri opplevd et slik begjær.

Dette er over et år siden, jeg dro hjem til min mann og jeg er så absolutt fortsatt tiltrukket av ham. Vi har et godt forhold på så mange måter og jeg kunne aldri tenkt tanken på å være utro med en annen mann, men dette med en jente føles annerledes- det er liksom noe han ikke kan konkurrere med, noe jeg uansett ikke kan få fra han.

Og nå har det skjedd noe som kompliserer alt ytterligere- je har møtt en ny jente og føler at jeg er i ferd med å bli opp over ørene forelsket. Hun er en venninne av en venninne som nylig brøt ut av et mangeårig samboerforhold. Jeg visste ikke hvorfor for jeg kjenner henne ikke så godt, men for et par uker siden i et selskap hvisket hun i øret mitt at det var fordi hun ikke ble kvitt sin nysgjerrighet for kvinner. Hele tonen ble forandret, og hun så på meg på en slik måte at jeg følte meg helt gjennomskuet for mine egne lyster, og kjempetiltrukket på samme tid...

Det var virkelig et 'moment'. Etter det har hun ringt et par ganger og vi tok et glass vin en kveld- stemningen var helt elektrisk. Nå tenker jeg på henne hele tiden, kan ikke slutte å smile på en helt flåsete måte, oppfører meg vel generelt som en tullete tenåring. Men samtidig er jeg forsiktig- jeg har et godt liv og stor respekt for min mann.

Det jeg lurer på er selvfølgelig- er det noen andre som har hatt det sånn? Skjedde noe mer? Gikk følelsen til slutt over?

Takker for svar!

Ja, og hun er så vanvittig digg😍

Anonymkode: 192c9...2e1

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og hun er så vanvittig digg😍

Tråden er ni år gammel....

Anonymkode: 3b018...a10

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tråden er ni år gammel....

Anonymkode: 3b018...a10

Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...