Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Datteren min er seks måneder og en blid liten frøken. Men av en eller annen grunn er hun kjemperedd for datteren til venninnen min. Denne jenta er 5 år og vil veldig gjerne kose med babyen, men det er altså ikke snakk om. Babyen skriker og gråter når hun kommer i nærheten av henne. Vi aner ikke hva dette kan komme av heller, det er ingen andre hun reagerer slik på. Har vært slik siden hun var 2-3 mnd! Kjempefrustrerende, datteren til venninnen min blir jo kjempelei seg og det er fælt for meg også å se hvordan den lille jenta mi skriker og tydelig er redd. Kan jo ikke slutte å omgås venninnen min med barn heller. Noen som har opplevd at deres barn har reagert slik på noen? Hva gjorde dere? Når gikk det over? Noen tips til hva vi kan gjøre for å få lille frøkna til å forstå at hun ikke er farlig?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Å, sønnen min på godt over året er sånn med den ene onkelen sin! Kjempefrustrerende. Man må bare prøve å vende dem til den dem er redd for sakte, men sikkert. Du kan la datteren din sitte på fanget og se på jenta leke en stund og lagsomt bevege deg nærmere.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Høres ganske normalt ut;) Min baby, også 6 måneder, er redd for begge tantene mine, apotek-dama og naboen. Gi henne litt tid og så går det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå