Gå til innhold

Noen som har hatt navnefest gjennom humanetisk forbund her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha navnefest 13 november gjennom humanetisk forbund. Vi meldte oss på og har betalt seremonien før fristen gikk ut. Men vi har verken fått bekreftelse på at det er betalt eller noe info om seremonien. Vi har altså ikke hørt noe som helt fra de. Har jo lest oss frem til at det vil være sang og kor osv, men hadde vert litt beroligende å bare få en tilbakemelding om at vi er med, og om hvordan det vil fåregå.

Hvordan var det når dere hadde navnefest? Bare betalte dere og møtte opp på seremonien uten at de kontaktet dere på noe vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde i fjor, ble kontaktet i god tid på forhånd og fikk bekreftelse når det nærmet seg, i oslo...

Skrevet

ååh, nå ble jeg bare enda mer urolig :P Får ta kontakt på mandag å høre med de.

HI

Skrevet

Vi hadde i juni i år og det tok litt tid før vi fikk svar. Var egentlig litt sent, så det kommer kanskje an hvor i landet du skal ha festen. Ring og hør du, så vet du om alt er i orden :)

Skrevet

Vi hadde navnefest i dag. Skulle egentlig ha i vår, men det ble utsatt av forskjellige grunner. Vi ble kontaktet pr. telefon ca. ei uke i forveien begge gangene.

Skrevet

Vi hadde for 1,5 år siden, og fikk heller ikke noe brev eller ble kontaktet på noe som helst vis etter at vi hadde meldt oss på. Tok kontakt noen uker før og fikk beskjed om at vi skulle få tilsendt info på e-post. Da det var ei uke til festen og vi fortsatt ikke hadde sett/hørt noe tok jeg kontakt igjen, og det viste seg at vi ikke sto på lista!

Du må ta kontakt mandag, så ikke du risikerer at dere ikke er registrert. Barnet skal jo få "navnetavle", og her fortalte dagens taler også om hvert enkelt navn - kjempefint:)

Seremonien var veldig fin, veldig lite formell da, kunne kanskje vært litt "stivere", men det er jo min mening;)

Synd for HF at de tydeligvis er litt surrete med organiseringa, for det er et kjempeflott alternativ for dem som ikke vil døpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...