Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Barnslig også, sikkert. Har ei jente på 5 år. Hun har nå fått seg en bestevenninne i barnehagen. Og denne jenta er datteren til en mann jeg elsket svært høyt for en del år siden. Jeg falt pladask for denne mannen men han var gift. Vi var mye sammen og jeg vet at det var gjensidig. Det skjedde aldri noe mellom oss foruten litt kyssing en kveld i fylla. Etter denne kvelden brøt han all kontakt med meg fordi han hadde fått følelser for meg men ikke ønsket å bryte med sin kone. Jeg var ung og dum, om det er noe til forsvar. Jeg vet at jeg oppførte meg idiotisk, og at jeg burde holdt meg unna denne gifte mannen. For å være ærlig håpet jeg at han skulle gå fra sin kone og bli hos men men det skjedde altså ikke. Har aldri hatt så mye kjærlighetssorg i mitt liv. Brukte flere pr på å komme over denne mannen.. Og nå er datteren hans min datter sin bestevenninne. De er som erteris. Jenta mi har begynt å spørre om ikke XXX kan komme hjem til oss på ettermiddagstid og i helgene, men jeg har alltid funnet på unnskyldninger. Har ikke lyst å involvere meg i denne mannen igjen. Husker så altfor godt hjertesorgen. Er lykkelig gift nå og elsker min mann, men jeg vet at jeg ikke har godt av å være sammen med denne pappaen. Noen gode råd til meg???
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Du trenger jo ikke å ha noe med pappaen å gjøre selv om barna har kontakt. Er du gift kan jo mannen din ringe dem og høre/avtale. Du kan snakke med moren hvis det er noe. Og come on.. Elsker du mannen din, så er ikke det der et problem engang.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Det er i hvert fall helt urealistisk at man ikke skal ha noe kontakt med pappaen om jentene begynner å omgås på fritiden. Mammaen vet om dette med oss, så jeg tror heller ikke hun er videre interessert i at vi skal ha så mye kontakt. Og ja jeg elsker mannen min. Nettopp derfor vil jeg unngå denne pappaen. Følelser kan blusse opp igjen. Og jeg hadde virkelig sterke følelser for denne mannen.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Bestill deg time i terapi, det kan hjelpe mot sjalusien som har oppstått hos deg!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Er jeg sjalu?? Utdyp, er du snill! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Uff, for en trist situasjon. Jeg vet hvordan det er. Jeg har veldig sterke følelser for en mann som jeg må treffe hver bidige dag. Det tror jeg er en grunn til at jeg ikke klarer å gå videre heller, man får jo fòret følelsene hele tiden. Jeg tror det lureste er at mannen din tar seg av henting og bringing, avtaling og ringing. Så må du bare prøve å holde deg unna, for slike følelser kan lett blusse opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå