Gå til innhold

Hadde dere vært skeptisk til en nyskilt 4-barnsfar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han hadde god jobb, flink med ungene, kjekk å se på og morsom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeptisk til? Nei.

Skeptisk til et forhold med? Definitivt.

Skeptisk til et forhold med om jeg selv ønsket meg barn med ny partner? Enda mer.

Skrevet

Ja, han kommer rett fra ett forhold, har i tillegg 4unger.. Jeg er ikke helt for mine, dine, våre barn. Hadde blitt en skokk med unger om det ble noe seriøst uta det.

Skrevet

Nei, hvorfor det? Er det noe negativt med å ha 4 barn??

Skrevet

Huff ja, hadde ikke orka det. Men er vel sikkert ikke noe galt med mannen for det. Men jeg gidder ikke å få 4 unger med på lasset. hjelpe meg for et kaos....

Skrevet

Hadde aldri i verden klina med han engang. Bidrag og oppfølging på 4 unger? Nei det hadde jeg ikke gidda.

Skrevet

skeptisk i forhold til å skape en fremtid sammen? ja, jeg ønsker meg flere barn, og 4 + min + de vi får sammen..... skeptisk

Skrevet

Ville aldri vurdert et forhold en gang....

Skrevet

Høres ut som du er bortpå kompisen min, hehe.. Bor du vest i landet? ;P

For å svare på spørsmålet ditt- ja, jeg hadde vært skeptisk. Ikke til mannen, men til alt styret så mange barn innebærer.

Skrevet

Jeg hadde ikke vært skeptisk til mannen i seg selv. Men med mine 4 pluss hans 4, så hadde vi måttet kjøpe oss buss for å komme oss rundt ;) Jeg hadde ikke klart å leve med 8 barn. Hadde blitt sprø av kaoset, utgifter osv. Jeg vet jeg ikke akkurat er et "catch" med mine 4 barn, så jeg har innstilt meg på at det går laaaaang tid før jeg kommer til å få meg kjæreste igjen. Da må barna bli så store at de klarer seg selv først i så fall.

Hadde nok ikke innledet noe med en mann med 4 barn om jeg så bare hadde hatt et barn selv heller. For da hadde jeg ønsket meg flere selv, og vips; vi kunne fort vært oppe i 6-7 barn oss i mellom ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sammen med en nyskilt mann uansett om hadde 0 eller flere barn.

Han har godt av å klare seg selv minst 1-3 år.

Jeg hadde uansett ikke blitt sammen med noen med 4 barn uansett hvor grei han, x-kone og ungene hadde vært

Det tar alt for mye penger, tid og plass.

Jeg har nok med mine 2.

Skrevet

Er han skilt så har han jo vært singel i over et år da. Det kreves tross allt at man er separert et år før skillsmissen kan taes ut.

Skrevet

Meget skeptisk til alle som har barn fra før jeg.

Den som har skilt seg en gang, gjør det lettere en gang til!

4 unger ekstra er jo ikke bare bare det heller

Skrevet

Ja, eller, han måtte vært åpen for flere barn ellers hadde vi nok ikke hatt noen fremtid sammen.

Skrevet

Holder meg langt unna nyskilte. Alle burde ha en tvungen karantene på to år for å finne seg sjøl etter et brudd og ikke løpe rett inn i armene på en ny partner som skal ta seg av ham og hans barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...