Gå til innhold

kjole til julebord...blir så frustrert!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Det er akkurat som at de ikke klarer å lage fine kjoler til gravide kvinner.

Jeg skjønner det ikke, det er ikke en kjole som jeg har prøvd som sitter fint=( håller på å bli gal.

Så håper at dere damer kan hjelpe meg? noe bra nettsted med fine kjoler? eller en butikk som dere har sett en fin kjole man kan ha til julebords sesongen?

uansett så er jeg takknemlig.

fint med linker eller bilder.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å unngå gravid kjolene, fordi som du sier, noen er skikkelig stygge :P

Jeg har prøvd å finne kjoler med empire liv eller kjoler med løst liv i en stor størrelse og invistert i et fint belte som lager liv over magen :)

Mye billigere og mye finere enn de gravid kjolene jeg har vært borte i :)

Selv om jeg har lagt på meg en del i svangerskapet, finner jeg allikveld klær i de vanlige klesbutikkene (H&M, Gina Triccot, o.l.), bare jeg går opp en størrelse eller to.

Håper du finner en fin kjole til julebordet :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Jeg har brukt de "billige" kjolene på H&M. De er veldig myke i stoffet og strekker seg pent uten at det ser for lite ut. Og så koster de rundt 200-250 kr :) Genialt!

Den ene jeg har har knyting rett under puppene, så den ser faktisk ut som en gravidkjole.

Skrevet

Jeg fant en kjempe fin svart kjole på H&M som er ettersittende (strikka kvalitet).

Den er i penstoff og er svart og sitter pent etter.

Gleder meg til å ha den på faktisk :)

Men er litt usikker på om jeg skal pynte den opp med et skjerf/bånd og knyte sløyfe over magen... eller hva jeg skal gjøre.. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...