Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/142440969 Eller veldig smart og innovativ? Jeg mener at dette er søppel. Men jeg er jo ikke journalist heller, og kan ikke påberope meg å være den 4. statsmakt. Men på den andre siden, dersom dette er den 4. statsmakt, gud hjelpe oss alle sammen.
tante grusom master of law Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Det neste blir vel å bruke svarene på anonymforum i denne grensesprengende journalistikken. Eller hvorfor ikke bruke Donald som kilde neste gang? Jeg ville vel ikke gått så langt å inkludere klikk.no i den 4. statsmakt. Og godt er det, selv om de store avisene til tider er ute å kjøre de også.
blond Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Det er smart hvis hensikten er å få oppmerksomhet og høye lesertall. Saken ligger også på Dagbladet og det i seg selv er lurt. Bortsett fra det har jeg aldri vært direkte imponert over Klikk-nivået på artikler og det ser ikke ut til at de har til hensikt å høyne nivået heller. Søppel blir også lest og uten å legge yrkesstolthet i arbeidet blir resultatet deretter.
Mor Løvehjerte Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Dette er innmari lavmål. Klarer overhodet ikke å se noe seriøst i denne typen journalistikk. Funker om mulig til skoleavisprosjekter. Ellers ei.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 jeg lurer på hva slaks utdaning de i klikk.no har. man trenger ikke akkurat å ha gått fryktelig mye på skole for å forstå at kildene er ræva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå