Gå til innhold

Ang. intravenøs behandling..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor farlig er det egentlig med LITT luftbobler i slangen?

 

Hører så mye forskjellig, spesielt på sykehuset syntes jeg de er slurvete med luftbobler og sier det ikke er så farlig...

 

 

Noen leger eller sykepleiere som kan svare?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små luftbobler er ikke farlig. Dessuten blir det ALLTID litt luft mellom veneflon og slange når man kobler på intravenøst. Og har aldri opplevd at noen har tatt skade av det.

 

 

En lege sa til meg en gang at kroppen faktisk kan takle å få et helt iv-sett med luft inn, men man bør jo så klart ikke gjøre det :)

 

 

Hilsen sykepleier som jobber med dette hver eneste dag :)

Skrevet

Små luftbobler er IKKE farlig. Jeg har også lært at kroppen kan takle et iv-sett med luft, så noen små bobler skal du ikke bekymre deg over.

 

Hilsen også sykepleier

Skrevet

Sign!

Hilsen også sykepleier!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...