Gå til innhold

Jobb i butikk via Manpower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om det?

Lønn feks? Pr time, og kvelds/nattillegg og helgetillegg/helligdager

Er en 80% stilling med turnus, da butikken er døgnåpen.

Er litt usikker på om jeg skal søke eller ikke.

Litt pga det er vikarbyrå (er usikker på lønn, rettigheter osv) og litt fordi jeg allerede har en fast jobb. Trives med kollegaer og snn, men er litt lei selve arbeidet (helsesektoren)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan tenke meg en 130 pr time kanskje? Det kommerjo an på hvilket firma du skal jobbe for også, ikke bare manpower. men du får gode kvelds og nattillegg.

ER det flyplass?

Det som er positivt er jo at du får prøvd deg ut før du eventuellt tar en fast stilling, for om de liker deg så blir du jo sikkert spurt om du vil ha fast jobb.

Skrevet

Gardermoen?

Tror det er veldig greit å jobbe der. Mulighet til å jobbe masse og vet at de ansetter manpowervikarene sånn etterhvert..om de er flinke og gjør jobben sin. Tror du tjener 130-140 pr time, avhengig av hvor gammel du er. Så er det 40% hvis du jobber etter 17 og masse tillegg på lørdager, søndager og helligdager. Også må jeg jo si at manpower jessheim er en hyggelig gjeng, du blir godt tatt vare på!

Hvis du blir fast ansatt så blir det jo ennå bedre betalt. En jeg kjenner jobber der og har godt over 300 000 i året (med tillegg) og det syntes jeg er greit for en butikk jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...