Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Skal til fotograf i dag og guttungen på 6 år fikk seg DEN blåveisen i går stakkers. Og typisk :-/ Skikkelig hoven og blå under ene øyet. Bare lurer på om dette er noe som evt går an å redigere bort på bilder forholdsvis enkelt? Tviler på vi vil klare å dekke det med sminke (eller at guttungen tillater det). Noen erfaringer her?
Gjest Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 eg var å tok gravidbilder, og har stygt arr på magen etter å ha fjernet blindtarmen og hun kunne ordne det med å redigere litt.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2010 Så bra! Håper hun her også klarer det da. Vis ikke må vi få guttngen til å stå i litt halvprofil tror jeg. Takk for svar :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Vi var hos fotograf i sommer og spurte litt om dette med redigering. Da sa hun at de helst ikke retusjerer så mye i ansiktet pga at det ikke blir fint. Og hvis han er veldig hoven, får dere vel heller ikke redigert bort. Blåfargen går det vel sikkert å gjøre litt med
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2010 Hm, ok. Vi får satse på litt halvprofl da. Er egentlig vesla på 14 mnd som skal fotgraferes i dag, men vil gjerne ha et par søskenbilder også om vi får det til :-)
Monajenten Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Jeg har redigert vekk mange blåmerker på jobben, bl.a. på en jente som hadde fått en stor kul. Det kommer jo veldig an på blåmerket også, men stort sett går det an å gjøre det bedre ihvertfall:-) Håper det gikk bra hos fotografen:-)
Amarie Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Barnehage-fotografen "fjerna" en blåveis på bildet av barnet mitt en gang. Gikk nesten ikke an å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå