Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Og omgivelsene.... I dag hylte han fra vi satte oss i bilen til jeg var ferdig og handle. Ikke ville han ha trøst, ikke smokk, ikke lekene jeg hadde med, ikke pupp da vi kom hjem- ingen ting. Han hyler så sinnsykt HØYT! Satt i barnesete sitt på vogn med adapter mens jeg handla - og hylte. Tar han ikke opp lenger. Det er ingen vits i, hyler likevel, bare å gjøre seg ferdig å komme seg hjem. Folk glaner og tisker og hvisker, jeg føler meg som verdens værste mor som virker upåaktet, og tusler rundt for å bli ferdig mens jeg tilbyr smukken og sier noen ord til han i ny og ne - mens han hyler så trommehinnene holder på å sprenges.. Hører de andre kundene: "Det varda voldsomt" "Han var det lyd i" De sier til meg han har sikkert vondt i magen sin, stakkar lille... Jeg svarer at han har ikke vondt noe sted som helst Klart det er jo fælt for han å hyle slik, men han vil bare sove. Han er rett og slett trøtt og forbannet. Var visst litt dårlig timing i dag. Dro rett etter luren, men kanskje han ikke var ferdigsovet ennå. La han når jeg kom hjem, sovna med en gang. Han er 5 mnd. Blir det aldri bedre? Skulle ønske jeg slapp ta han med å handle. Det er faktisk pinlig. Jeg føler meg som verdens værste mor...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 En venninne av meg hadde det på samme måte, ungen hennes hylte uansett om hun var våken, mett og alt var i orden. Regner med at du har vært hos kiropraktor eller manuell terapaut og fått bekreftet at barnet ditt ikke har noen låsninger som gjør at han faktisk har vondt? Venninnen min fikk stadig "gode råd" fra forbipasserende, som om hun ikke hadde forsøkt alt allerede. datteren hennes kuttet plutselig ut hylingen da hun var 7-8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Joda, vært til Kiro. og på sykehus til utreding (for sikkerhets skyld). Jeg har hele tiden "visst" det ikke var noe. Sjekket likevel. Ingen ting galt. Håper han slutter snart. Det er ganske fælt Sikkert værst for han da, men...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Min var også sånn. Hylte 24/7 det første året. År to hylte han ca 50% av tiden. Inne i år tre og fortsatt mye grining. Har undersøkt hver minste del av kroppen hans på sykehus og tatt alle tester og leger som er tilgjengelig. Ingen har funnet noe galt. Jeg ble dritt lei av ungen og har fortsatt et dårlig forhold til ungen pga dette. Vet ikke om vi noengang kommer til å få et nært bånd oss i mellom. Hvordan skal du knytte deg til noe som bare hyler? Det blir ikke noen følelser der, kun plikt for å holde liv i ungen. Forferdelig når det blir sånn. Håper det blir bedre for deg snart.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 12.56. Du bør søke hjelp! Stakkars barn, og stakkars deg!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Uff, slik barn hadde jeg også...Men, mi HADDE fryktelig VONDT. Hadde skikkelig låsning i nakken, det var et mareritt. Alt du gjorde, ble bare VERRE. Og da føler du deg som en mislykket mor. Det gode med det er, at det gir seg. Det tar dessverre bare tid. Har ikke annet råd å komme med enn, bit tennene sammen. Det blir bedre etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Huff, 12:56. Det er ikke SÅ galt fatt med oss. Han hyler ikke hele tiden hele døgnet som din. Han blir fornøyd når han kommer hjem og får lagt seg etc. Han er masse glad og sjarmis også, og jeg er dødsforelska i han. Han er bare så veldig intens. Det er slik at enten er han veldig glad eller så er han veldig trist om det er noe (søvn/mat/ ha på lua etc.). Forferdelig trist å høre om deg og gutten din. Enig i at dere bør få hjelp. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå