Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Vi ligger strake her, både jeg og eldste sønn. Nå har sambo vært og kjøpt hostesaft til oss og det smaker jo helt grusomt. Den ene verre enn den andre. Men når nattesøvnen uteblir pga hosting så MÅ man bare gjøre tiltak. Det jeg tenker på, som jeg ikke finner på nett eller i Felleskatalogen; hvis man tar en dose hostesaft og drikker litt vann eller annet med en gang (for å skylle vekk smaken, liksom), mister hostesafta effekten sin da? Hmm... Hadde vært så mye enklere om man visste man kunne skylle etterpå...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Selvfølgelig kan du skylle etterpå
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Men jeg tenker at det skal virke lokalt i halsen også, og det gjør det vel ikke når man skyller det rett "forbi"? Er du HELT sikker på dette? HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Hæ? Virke lokalt i halsen?? Bare skyll du. Det går bare godt det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 De har en type hostesaft på apoteket med kirsebærsmak. Vet det er litt utenfor det du spurte om, men..... Husker ikke hva den heter, men esken er gul, og det står utenpå at den har kirsebærsmak. Jeg har ikke prøvd den for kan ikke bruke den når man er gravid. Men sønnen min på to år elsker den!! Han blir overlykkelig når han skal få hostesaft, lille raringen Det har han ikke blitt med de andre typene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå