Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 hei.. jeg slutta på p-pillen i oktober så tok jeg en el test nå å den va veldig positiv...)) teststreken va mer rosa enn kontrolstreken... har jeg el nå.. hadde sex i går. tror dere at det klafet da??)) håper på svar:
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 glemte å skrive med at jeg ikke gikk på do før i dag.. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Vanskelig å si, du. Vent noen uker og ta en test. Da får du vite
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 glemte å skrive med at jeg ikke gikk på do før i dag.. hehe håper på noen gode svar;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Vel, jeg har hatt sex både før, på og etter eggløsningsdagen de 3 siste mnd, uten å bli gravid. ble gravid et par ganger før det, men da mista jeg. Så det sier dessverre ingenting om en evt graviditet før du har testet positivt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 oki.. takk for svar.. får bare kose litt i kveld å da hehe men hvor lenge etter el tester dere om dere er gravid.. eller er det best å teste seg eller forventett mens??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Om mensen ikke kommer så tester du en uke etter uteblitt mens Tålmodighet er en dyd vet du;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Man tester noen dager etter den dagen man forventer mens. Dvs minst 14 dager etter eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 tuuusseenn takk=) da ble jeg litt klokere her hehe =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå