Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Kjæresten min inviterte meg med i et bryllup og da ble vi begge godt brisne men haddde det kjempegøy, på slutten av kvelden så jeg at han hadde en dame sittende på fanget hans, tydligvis så det ut som dem flørta, jeg ble dritforbanna og skjelte ham ut og ble veldig lei meg.. I ettertid har jeg ikke klart å glemme det, selv om han sa det var helt uskyldig osv. Men idag nevnte jeg det igjen.. Håper ikke hun der damen kommer på festen ikveld sa jeg.. Er jeg teit?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Synes det var såå krenkende første gang jeg møtte vennene hans og alt det der og han var nødt å flørte med en dame!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Jeg tenker det er bra om hun kommer. Så kan kjæresten din vise deg at han er 100% din,og ikke opptatt av henne, så slipper du tenke mer på det;-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Ja jeg vet ikke han sier jo han er flørtete av seg eller kan lett oppfattes som det så jeg er nok mer urolig for han skal gjøre noe lignende igjen! selv om han ikke har flørtet med en adme siden det skjedde.!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Jeg er litt lik der, hvis han har gjort noe i fortidet som virkelig har såret meg dypt kan det hende det dukker opp igjen av og til. Det er ikke meninga å bruke det mot han til vanlig, men det har satt såpass spor at jeg fortsatt er påvirket av det....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Han ignonerte det jeg sa og sa bare han er glad i meg. Er litt irritert over det, prøver å ta meg sammen men orker ikke snakke med ham nå. Har heller ikke lyst å gå på festen!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Jeg hadde fått hetta og kvelningsfornemmelser om jeg hadde vært sammen med et sjalusitroll som deg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Enig !! Forholdet deres kommer til å gå dukken en vakker dag, dersom du skal drive å ta opp ting fra fortiden... Om mannen skulle være utro, så gjør han det jo ikke rett foran øynene dine uansett!! Lighten up!! Det der var ikke annet enn uskyldig moro...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Har du ikke kommet over dette enda? Du skrev jo innlegg om dette i våres, om jeg ikke husker feil... JA, du er teit. Det var en fillebagatell, og at du ikke klarer å slippe dette er ganske håpløst.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 Faktisk skjønner jeg deg jævla godt... Når man er i et forhold hører det ikke hjemme noen plass og ta andre kjerringer på fanget, det er din plass det... Faen han tenkte med da ? det tomme hue lengere nede eller ? Det er sunt med litt sjalusi, viser ar man har følelser det og ikke vil miste partneren sin.. Så lenge det ikke går over stokk og stein.. Man kan stole på den man er med, men alle andre rundt kan drite i hvor opptatt man måtte være.. Har selv opplevd fyrer på byen som sier det ikke er noen hindring, en tok tak i meg å kysset meg og med det samme kom typen ut i fra dass og tenkte sitt, hadde ikke vennenne våre stått å sett det ville han ikke trodd meg, med god grunn.. Damer som har kommet bort til han å slengt seg rundt nakken hans, kanskje jeg har stått ute med en sigg og sett det igjennom et vindu, likevel tar han de damene vekk å viser de ringen sin, betryggende... Så at du reagerer at kvinnfolk overtar fanget til mannen din skjønner jeg meget godt at du reagerte på, å at tanken på at samma fitta skal være der igjen, off så leit... Men syns du burde ta mannen din i nakken som godtok det og ikke pent ba ho flytte seg som han burde gjort.. Er en annen ting å skulle klikke bare han prater med en annen dame eler ta en svingom på gulvet.. Men å sitte på fanget, ærlig talt, blir som de skulle stått å holde rundt hverandre, men du burde tatt det med en gang det skjedde..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Får han ikke snakke med andre eller ha venner når han er sammen med deg? Hadde jeg vært han hadde jeg dumpet deg. Damer som deg er ikke å samle på.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Han kjente ikke denne damen vil jeg legge til!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 Skjønner deg i forhold til at det var ydmykende foran vennene og sånt, men prøv å tenke på at det er ingen som husker det. Folk sitter på fanget til hverandre og fjoller og små"flørter" på fest stadig vekk. Er bare uskyldig moro.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 Ok jeg synes det var veldig ydmykende, han hadde vært travel hele dagen som å være forlover til brudeparet, og jeg ble overlatt alene myye, og det var greit nok, men så på toppen av alt tok han seg tid til å ha en kvinne på fanget sitt , ja jeg ble ekstremt ydmyket, og damen unnskyldet og beklaget seg veldig.. Så dem ble venner ie ttertid på facebook, gidder ikke å være hysterisk, er ikke sjalu heller men jeg følte meg ydmyket, og det er det som er poenget mitt..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #16 Skrevet 6. november 2010 om du bare har nevnet hendelsen igjen til han så er jeg nok desverre enig med noen her at det er litt dumt å henge seg oppi. Men virker jo ikke som det er selve hendelsen som var det værste for deg mere hvordan det fikk deg til å føle deg!?!? Har han gjort noe annet i en helt annen kontekst som fikk deg til å føle det likt nå nylig, kan det jo være derfor du plutselig tenkte på det igjen!! Fortell at du selv syns du er litt teit som tenker på det, men at det er fordi det fikk deg til å føle deg sånn som det gjorde at du tenker på det og ikke nødvendig vis at det dreide seg om hun dama!! jeg føler jeg ofte overdriver og tenker mye på sånne tulle ting men det hjelper ofte å fortelle hele følelsen og ikke bare male rundt om hendelsen, det viktige er jo hvorfor du har hengt deg opp i det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #17 Skrevet 6. november 2010 Jeg er kanskje litt motsatt av deg, jeg ville digga å møte samme dama på en annen fest. Da ville jeg virkelig vært intim med min kjære og vist hvem det er som "har han". På samme tid som jeg og mannen min ble sammen var det et par andre damer som også la an på han, temmelig ufint siden vi var blitt et par da. I allefall det ble meg, og jeg godter meg fortsatt litt over at en av de andre damene nå er flere-og-tredve og fortsatt ikke etablert i noe langvarig forhold.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #18 Skrevet 6. november 2010 Nei jeg vet ikke, jeg er bare litt bitter innemellom og spesielt når jeg har PMS, synes jeg selv er en fantastisk kjæreste og klager aldri på ting generellt, men avogtil når jeg tenker på det som har skjedd blir jeg så jævlig sur og det virker som jeg bare leter etter noe å bli sur for. Jeg bli så irritert på meg selv også. Men følelsen sitter der, at han som er en super sjarmerende fyr er bare ute etter å flørte og skal på fest idag og jeg ble hjemme så sur som jeg er... Sa han måtte kose seg masse ikveld og later som ingenting..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #19 Skrevet 6. november 2010 Enten så tilgir du ikke eller så tilgir du. Om du velger å tilgi kan du ikke drive å nevne det hver gang du føler deg utrygg ,synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå