Gå til innhold

Hva å ha på sovende barn i barnevogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på deres barn, som sover i vognen sin??

I dag er det ganske kaldt og er litt vind i tillegg. Har tatt på henne ullbody, ullbukse og ullsokker. Buksen og bodyen er litt tynt, men så ligg hun også i en tjukk fleecedrakt. Har ikke på seg lue eller vanter, fordi det ender bare en annen plass. Ja har prøvd mange ganger. Er litt redd for, at hun skal bli kald. Glemte å si, at hun ligg i en god ullvoksipose over seg.

Er så vanskelig å kle disse barna. En dag er det forholdsvis mildt, og da har hun får mange klær på seg. Da det blir for kaldt, vet man ikke helt hva som skal kles i.

Hva gjøre dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har på seg ullbody, ullstrømpebukse, lue, votter, fleecesokker og en middels tykk ulldress. Og så sover hun i voksipose

Her er det snø og kaldt. Brrr....

Skrevet

Barnehagen borti gata her har faktisk KUN bleie på barna når de er i voksiposen! På vinteren!

Men jeg kler min ca like mye som din :P Men lue m/knyting og votter da :)

Skrevet

Såpass, nei tror ikke KUN bleie..Lue med knyting tørr jeg rett og slett ikke. Da får jeg helt ANGST. Hun river og drar i luen sin, og har jeg på knyting da blir det helt gale. Votter skulle jeg så gjerne hatt på, men hun ligg med en koseklut, og den må hun helst friadgang til. Ligg hun med votter, så er de bare i veien. Drar de av seg. Hehe :)..

Da kanskje hun ikke blir kald. Hun liker faktisk godt, at det kommer litt vind i vognen, sover MYE bedre.

Skrevet

Jeg bruker finlandslue. Det fungerer veldig bra.

Og så er hun en tommel-suger, men vottene må på. Sånn er det bare og nå har hun vent seg til at i vogna er vottene på. Det var en kamp, men mor vinner alltid:-)

11:17

Skrevet

Bare bleie??? Er ikke det litt å pushe det da? hehe..

Men noe har de vel på overkroppen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...