Villa Perlesukker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Har tenkt en stund på å skifte nick. Mannen i huset fikk seg ny jobb i går så nå er det ikke noe mer gulesider her så da passet det bra. Hurra for ny jobb. I dag skal vi lage pepperkaker. Noen andre som skal bake i helga?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Åh, er det du som har Villa Perlesukkersiden på FB??? I såfall så er du en av de dyktigste bakerene jeg har sett!!! Er medlem på den sida!
Villa Perlesukker Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2010 Næææ så gøy. Ja det er meg. Tusen takk for det. Håper du blir følger av bloggen også Så moro da...hehe Smil herfra
Gjest irismor Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Gratuler kjekken med ny jobb fra oss :-) Bra med nytt nick :-)
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Må bare få si det igjen; Kakene dine er helt fantastiske!!! Er innom bloggen din OFTE! Veldig inspirerende, og du er så flink til å forklare og komme med gode tips, også))
Villa Perlesukker Skrevet 6. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2010 Irismor: Skal si det. Han feiret i går sammen med resten av pappaene i 1. klasse ( var pappakveld) ringte hjem klokka 4 i natt og sa han la seg hos svigermor hihi...han sover sikkert ennå Og du kaka er i boks. Blir elg på siden og mørk grønn overtrekk min lille prinsesse: takk for tilbakemeldingen. Er kjempegøy om du også kommenterer på bloggen.Prøver å svare alle
Gjest irismor Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Kult =o) Gleder meg til å se kaken :-) Han blir nok en smule overrasket når han får "elgkake" Skal jeg ta med kakefat og passer den i en stor kakeboks fra tupperware?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Føger selvsagt bloggen din ja Villa! Og har anbefalt den til mange! hehe...
Verbena Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Kult!! Har du "avslørt" meg på facebook enda?! =P Bruker bloggen din som inspirasjon, men bakingen min blir det ikke noe fres over uansett hvor inspirert jeg er! Trenger et kurs (fremdeles)!
Villa Perlesukker Skrevet 8. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2010 Verbena: Ja jeg tror det Kan du ikke legge meg til da? Dvs personen meg hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå