ULriKke73 Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Har ei jente på 6 år som ønsker seg DS til jul.... men tror hun ønsker DS fordi det er det "alle" andre har. Personlig synes jeg PSP ser bedre ut.... men hva vet vel jeg ;-) Om vi skal kjøpe DS, hvilke kjøper man da? (DSi eller..?) Takknemlig for tips og erfaringer :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Virker litt som om at PSP er på tur "ut" egentlig, for har ikke sett noen unger som bruker den lengre! jeg ville ha gått for DSI for den er med kamera i tillegg!
anonymica Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Så vidt jeg vet har DS mer spill for barn, mens PSP er mer for eldre og voksne. Virker som "alle" har det ja... men jenta vår storkoser seg med sin Vet ikke hvilken man skal kjøpe, for hun har min gamle. Den begynner å svikte litt, så lurer på det samme selv.
Plutselig_gravid Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Ville gått for DS. Mange spill for barn og siden de aller fleste av vennene hennes har DS så kan jo det være greit siden de kan spille sammen. 2 player osv. Min 7 åring har begge deler. PSPen arvet han etter faren som gikk lei. Han bruker den også. Den har litt mer voksenfunksjoner. Internett, facebook osv, men han bruker den kun til å spille med. Hvor får man kjøpt psp spill forresten? Har ikke sett det i noen butikker. Og kan man laste ned fra nettet? Noen som vet?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 DS, da kan man enkler spille flere på en gang og sånt. DS er kjempebra det :-) Har blitt noen kvelder der jeg og mannen har lånt ungene sine *rødme* Til en 6 åring ville jeg kanskje vurdert DSi, litt stas med kamera og sånt på der man kan ha det moro med bildene man tar.
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 På Spaceworld og slike butikker har de Ds spill. Til barn.. Personlig ville jeg aldri gitt min 6 åring en egen spill greie, men det får dere se selv. Det fordi jeg ser hvor mye min nevø spiller med den greia. Den sluker veldig mye tid.
agent007 Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Noen butikker har PSP spill men en selger fortalte meg at det er lagt opp til at man skulle kunne kjøpe og laste ned fra nettet. Ganske billige spill da, ca kr 50 for enkelte ser jeg. Min eldste på 13 år har PSP mens min yngste på 7 år har DS. Syns absolutt DS passer best for de minste mht barnevennlige spill og at man kan, som en over nevner, linke og spille sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå