Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 å vite at jeg har elsklingen min inni meg, som vokser og blir stor og sterk nok til åkomme ut ut oss og leve livet sammen med meg og storebroren sin (2 år). det er bare så herlig vi venter i spenning på deg elskling
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Ååååååå....... Jeg gleder meg sånn til neste gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 MY ASS!!! Prøv 9mnd med oppkast, så hadde du endret mening. :-( Og når det er sagt, kjempe flott at noen kan glede seg og har et perfekt svangerskap. Kos deg med magen. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 haha jeg kaster opp hver dag, blir alene med 2 barn, familien har vendt meg ryggen, men jeg gleder meg sånn over det i magen og han utenfor. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Hvordan i alle dager har du energi til det? Her er alt tappet og er dønn utslitt og jeg har hjelp av mannen osv. Lykke til! Og kjempe flott at du tross i kvalmen klarer å glede deg. Godt vi ikke er like noen. :-D
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Hehe takk Ingenting, ikke engang kvalmen klarer å ta bort gleden fra meg. I dag satt storebror på 2 og og koste på magen med hodet, klappet på den og pekte og sa "baby", så begynte han å "lateskrike" også sa han "hysj" oggså koste han enda mer med magen. Hehe, er så koslig. Vet ikke helt om han skjønner det helt, men kan jo hende. Kanskje han gleder seg mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå