Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 - du er så jævla egoistisk som har blitt gravid (da svarte jeg med å si at han var like mye med på det som meg, vi brukte prevensjon). - om du beholder vil jeg aldri snakke med deg mer. da tenkte jeg: en som sier noe sånt kommer jeg uansett aldri til å snakke med uavhengig om jeg tar abort eller ei, så om jeg beholder så merker jeg ikke noe forsjell på den fronten i forhold til om jeg tar abort, for han har jeg ingenting mer å snakke med om uansett. - jeg tar selvmord om du beholder. ok, da er det han som velger å ta sitt eget liv, hans valg helt og holdent alene. mens barnet i magen velger ikke selv om det får lov å leve eller ei. dessuten er det nok bare tomme, helt sykt drøye trussler. sier mye om han. - du ødelegger livet mitt om du beholder? det er hans påstander. jeg sa at han trenger ikke oppføre seg som far, evt hvis han vil det kan han slippe å betale barnebidrag (om han må betale kan jeg betale kontant tilbake, er helt ærlig ikke økonomien det står på, er kjærligheten for barnet mitt), og han skal slippe å ha noe omsorg for barnet. jeg vil ikke at barnet mitt skal være hos en som kan si noe sånt, at livet blir ødelagt om hanhun kommer til verden. om jeg beholder og han endrer holdning så selvfølgelig, men nå er han rotten og fiendtlig innstilt. folk som truer på den måten: at jeg er ego, ødelegger livet, truer med selvmord og å kutte ut kontakten (vi var på dealern) mister jeg bare respekt for. så siden han ikke ville snakke eller diskutere om det, kun true så får jeg diskutere alene i mitt hode. han har ingen ting å si lengre i denne saken. han hakke engang spurt hva jeg vil, vare bare rett på truingen med en gang jeg sa jeg var gravid. for alt han vet kan det hende at jeg ville ta abort. idiotgutt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Han høres ut som en komplett idiot, og det gleder meg å høre at du har tatt et valg ene og alene uten at denne dritten av en mann har fått påvirke deg. Er man med på leken.... Lykke til med å skape et flott liv for deg og den lille. Med så mye bein i nesa, som du har, kommer det til å gå strålende!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 hehe takk. har vært borti han før. var sammen i 3 år, samboere og ble gravid. da jeg var sånn 8 mnd på vei fant han ut at han ville bytte kjæreste. så nå var jeg dum og naiv nok (nå 2,5 år etter) og begynte å holde på med han igjen og ble gravid, ikke så mye bein i nesa egentlig. Men det er definitivt siste gang. Aldri igjen. Nå har han vist seg fra alle de værste sidene som bare finnes. Så egentlig ikke noe stort tap for meg, hvis jeg tenker etter, bare vinn-vinn situasjon for meg å endelig være kvitt han for godt. Jeg kommer aldri til å ville gå tilbake, aldri. Deilig å endelig være fri dra han.
duracellmamma Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Er det eksen min du har rota deg bort i?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Om han er xen din er sånn så håper jeg det er han jeg har rota meg bort i. Håper det ikke er 2 sånne fyrer ute å går. mer enn nok med bare 1
duracellmamma Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 sikkert ikke samme person men høres sånn ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå