Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Når klokka er 7 på kvelden så er hun er utslitt. Så da er det pupp, og stelling for kvelden. Deretter litt kos, og hun får smokken. Legger hun i sprinkelsenga og hun sovner så å si umiddelbart. Så sover hun til ca halv 3. Får mat, og sover til 6 å får mat igjen og sover til halv 8 - 8 tiden.. Da er det morgen.. Er det "dumt" å ha sånn rutiner allerede?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Nei, kjempefint Begynte med slike da min var et par mnd. Han var jo trøtt i 6-7 tiden. Ingen vits i å holde dem oppe. Min er når ferdig i 18- tiden. Begynner kveldsstell ca 17:45 med bad og pupp osv, så legger han seg å sove av seg selv i 18.30 - tiden. Av og til er det grinig, men da er han overtrøtt. Så lenge de er klar for senga er det jo bare å legge de. Går en grense da, kl 17 synes jeg er for tidlig
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg hadde heller lagt henne i 10-11-tiden og fått noen timer sammenlagt søvn selv, men det er jo selvsagt en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Men når hun tydlig er klar for kvelden i 7 tiden?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Legg henne når hun vil sove. Barnets behov, ikke mors
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Kjempebra, jeg fulgte babyene mine sine ønsker slik sett da de var 3 mnd, og etter bare noen uker / mnd så sluttet de å vakne i 3 - tiden. Perfekt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå