Fru.Antonsen Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Som nå, potte trøtt og gikk å la meg i 01 tiden. Men våkner, lys våken kl 3... Aner ikke hvorfor jeg er våken heller, babyen sover som den skal i magen til mamma den. Ligger å drar meg i senga en snau time før jeg til slutt da står opp. Samme hvordan man ligger er det ubehagelig, man må litt på do også har man ballen i gang. Når jeg da først er våken og oppe så er jeg våken da. Da kan jeg spise frokost, gjøre husarbe, gå ut å gi hestene her på gården frokost... Ta stallarbe, vaske klær, osv. Så blir jeg slakte ferdig igjen men får ikke (tid til) å sove mer... Så blir da gående rundt som en zombie resten av den dagen. Så legger vi vesla her, og bestemmer meg hver kveld for at jeg skal legge meg tidlig. Men da er jeg plutselig ikke trøtt lenger Er så typisk det der. Og jeg kan fint gå 3-4 dager da men bare noen få timer søvn før jeg får en dag hvor jeg sover hele tiden! Jeg syns man snakker om at gravide trenger mer søvn å sånn jeg. Hvorfor våkner jeg da lys våken midt på natta? Flere sånne mennesker der ute?
afrodite86 Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Melder meg inn her jeg.. får absolutt ikke sove lenger enn til 6 uansett ukedag. og kan sove resten av dagen. så sambo begynner vel og bli litt oppgitt trur jeg
Lillemy89 Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 jeg kan bli med på den. har den siste uken sovnet vanlig på kvelden. så våkner jeg rundt kl 1 hver natt.lys våken og må tisse hver halv time. så jeg ligger bare i sengen et par timer somregel. så blir jeg irritert (for jeg er ikke blid når jeg er trøtt, i tillegg med alle hormonene i bildet ) da setter jeg på tvèn på rommet å ligger der å ser på tv til samboeren min skal stå opp på jobb kl 6. da står jeg opp sammen med han. eller rette sagt flytter meg til sofaen med en god frokost. jeg er jo helt død utover dagen. så jeg får sovet ca en halvtime midt på dagen. men det er det. rart jeg ikke er mere trøtt. når det maks blir 2-3 timer søvn i døgnet her. så skulle gjerne hatt noen tips til hvordan dere andre klarer å sove
Fru.Antonsen Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2010 Ja er nettopp dette jeg ikke kan fatte og begripe, når man er så trøtt og sliten, så redusert og lavt energinivå men sove lar seg ikke gjøre. Går heller med John Blund i øynene og en død kropp hele dagen. Når kvelden kommer igjen da kan jeg begynne på neste økt med klesvask, husarbe osv. Jeg vet det på noen kan hjelpe å drikke kamille te tror jeg det er. Selv liker jeg ikke denne teen da så da hjelper den meg lite... Jeg må bli utmattet, da har jeg en dag hvor jeg bare sover og sover men lader liksom opp til neste uke eller to hvor jeg sover 2-3 timer totalt.. Kan ikke være normalt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå