Gå til innhold

Hva byr dere deres gjester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg byr alltid på kaker og snop i mangel på fantasi,det er jo usunt og det ender med at jeg og barna spiser opp restene.Har dere noen sunne tips som ikke blir helt teit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæl på kaffe og sjokolade her i huset :/

 

Men et fruktfat er jo fint å sette fram:) Gjerne med litt twist spredd rundt oppi.

 

Fruktsalat og vaniljekesam eller is.

Skrevet

Kaffe, te, vann, brus etc. Og så har jeg gjerne kjeks, frukt eller is i fryseren som jeg kan by på. Og er det rundt lunsj eller middagstid så byr jeg gjerne på skiver, omelett eller middag.

Skrevet

Ost og kjeks, med masse frukt og grønt. Gjerne te itilegg. Kjempe godt!

Skrevet

ja frukt var ikke så dumt.Egentlig ikke ost og kjeks heller, men det er ikke så barne vennlig da

Skrevet

Hvor gamle er barna da, siden du mener at det ikke er barne vennlig?

Skrevet

Mellom tre og ti.Når jeg tenker ost og kjeks tenker jeg gode oster med litt skarp smak.Var ikke ment som noe kritikk :o)

Skrevet

Dette er alltid en suksess hos oss!

 

Du trenger:

- Tortillalomper

- Philadelphia nøytral (eller tilsvarende)

- Fersk basilikum

- Strandskinke/seranoskinke

 

Smør et passelig tykt lag Philadelphia på tortillalompene, hakk basilikum og strø over, legg stranda-/seranoskinke over lompa. Snurr lompa sammen til en lang pølse og kutt den i biter. Legg bitene fint på et fat og server.

 

NAM! Mye bedre enn hva man skulle tru. Anbefaler alle å prøve det. Tar kjempekort tid å lage det, så du kan smelle sammen litt hvis du får overraskende besøk.

 

Hender faktisk jeg lager det til kveldsmat/snacks bare til meg selv også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...