Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Det holder virkelig på å klikke for hodet mitt!!! Det er da pokker meg ikke vanlig å drive med oppussing klokka 23 om kvelden.. De ekle naboene bor over oss, og eier virkelig ingen sosial intelligens. Var oppe hos de etter de hadde borret, sagd og hamra litt RETT OVER ROMMET til min datter på snart 1 år som ligger og sover. Tror du ikke de IDIOTENE IKKE kom å åpna? Seriøst hvor egoistisk går det an å bli da.. Jeg banka på flere ganger, og ringte på sikkert 50 ganger men, neida, de gadd ikke åpne. Var der oppe i forrige uke og ba de ta litt hensyn etter klokken 19 på kvelden. Er det for mye forlangt det da, når vi bor 5 familier i samme bygg som er bygga på 50-tallet og IKKE er spesielt lydisolert.. Det koker virkelig innvendig gitt. Unnskyld meg, men de jævla ukrainske drittsekkene for se til å lære seg norsk folkeskikk, eller så kan de for faen dra seg til bake dit de kommer fra. Noen som vet hva vi eventuelt kan gjøre med dette? Skulle helst sett å fått til at de må tvangsselge gitt. Deilig å få ut litt agresjon..!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Er de utlandske, er det ikke sikkert de har arbeidstillatse. Kanskje det er en vei å gå. Da blir det hvertfall fred. Hvis de er innleide vel å merke.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Er det boretslag kan du prøve å få boretslaget til å reagere. Er vel egne støy regler i boretslag på tidsperspektiver osv. men for vanlige bosteder har man lov å holde på til 23 på hverdager og 21 i helger. Når det er sagt så er det og lov å ringe politiet og si at vi har prøvd å komme i kontakt med...... osv.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Tror ærlig talt ikke dere har noe å komme med. Når skal man pusse opp da? De fleste jobber til fire, skal ha i seg litt mat m.m. Vanskelig å komme i gang å pusse opp før 18,og så mener du de skal være stille klokka 19??? Skaff dere en enebolig hvis dere ikke tåler naboer!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Tror ærlig talt ikke dere har noe å komme med. Når skal man pusse opp da? De fleste jobber til fire, skal ha i seg litt mat m.m. Vanskelig å komme i gang å pusse opp før 18,og så mener du de skal være stille klokka 19??? Skaff dere en enebolig hvis dere ikke tåler naboer!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Det skal uansett være stille klokka 22, så pusser de opp til over klokka 23 så er det hvertfall noe å klage på. Har litt sære naboer selv, de plager meg ikke, men de er veldig aktive om natta, hører ofte bilen komme og gå samt høylytt diskutering om natta, kl. 3,4,5.... Når sover de menneskene?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Synes det er totalt irrelevant at de er fra Ukraina, altså. Skjønner LITT at du blir irritert, men samtidig så er det ikke så kjempeuvanlig at folk gjør sånne ting dessverre (også NORDMENN). Det kan feks være at de ikke hørte at du ringte på, ettersom de bråkte sånn...? Pust rolig, snakk med dem på dagtid, når de ikke pusser opp.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Hei...skjønner deg godt...Har selv opplevd noe lignende før... Det jeg vil si til deg...det er ingenting med nasjønalitet å gjøre her. Jeg er selv utenlansk og har opplevd musikken som var spilt døgnet rundt av en Norsk familie som bor under meg. Har også vært på døra flere ganger uten at det hjalp....etter kl. 23 ringte jeg til politiet hver eneste gang. De ringte opp til dem og ba dem om å skru av musikken. Det hjalp der og da..men neste dag var det på igjen. Da var det nok for meg...jeg gikk og anmeldt dem ....det som skjedde da...vi måtte treffes til mekling om de ikke vil ha noe sak på seg. Da skjønte de at sånn går det ikke an å leve i en 4- mannbolig. De måtte også underskrive på papiret med lover og regler og hva som skjer om de ikke følger lover. Jeg har fått unnskyld....og det hjalp...Siden da er det aldri noe bråk under...og de tar hensyn til oss andre som bor her... Så saken er at folk kan egentlig bråke så mye de vil til kl. 23....men de må vise hensyn til andre All støy etter 23 er lovbrud... synd at folk ikke skjønner at kommunikasjøn er viktig ....det går jo an å komme til dere og snakke om hva som skjer og prøve å finne løsning slik at alle blir fornøyd...for oppussing er jo bråk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå